Seedfight
Fra : Loop

Dato : 01-03-04 15:12

Hej jeg har en speedfight fra 98 den er lige blevet renoveret ny krumtap og
cyl+stempel stator er skiftet + nyt batari men jeg tror at statspæren er
gået jeg har prøvet at afblokere men den røde nøgle men det hjælper ikke jeg
kan kun starte den med kikstater og den kan ikke tage fuld gas kan man få en
erstatning for startspæren og hvis hvor og hvad er prisen en spære koster
spidsen af en jet jager

Fra : Calle.

Dato : 02-03-04 06:43

Loop wrote:
> [...]
> tage fuld gas kan man få en erstatning for startspæren og hvis hvor
> og hvad er prisen en spære koster spidsen af en jet jager

Hvis startspærren havde spærret, så havde du heller ikke kunnet starte den
med kickstarteren. Mon ikke der er en fejl i startrelæ ell. ledninger for
do.

--
Calle