Java applet og Microsoft IE.
Fra : Jesper Krogh

Dato : 01-03-04 13:52

Hvis man har en java applet og helst _skal_ have den til at virke med
Microsoft's Java i IE, uden at skulle installere SUN's java, hvilke krav
sætter det så til udviklingen af appletten?

Må man benytte Swing?
Andre restriktioner?

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-03-04 16:43

Jesper Krogh wrote:
> [...]
> Microsoft's Java i IE, uden at skulle installere SUN's java, hvilke krav
> sætter det så til udviklingen af appletten?

Du skal kode til Java 1.1.4. Dette er uden swing.

--
Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"

Fra : RpR

Dato : 01-03-04 17:00

> Du skal kode til Java 1.1.4. Dette er uden swing.

Lige et spørgsmål om samme emne:

Prøver jeg at køre noget via MS's VM i IE så kan den ikke finde
appletnavn.class. Det virker derimod glimrende i Sun's?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-03-04 08:10

RpR wrote:

> Lige et spørgsmål om samme emne:
>
> Prøver jeg at køre noget via MS's VM i IE så kan den ikke finde
> appletnavn.class. Det virker derimod glimrende i Sun's?

Du skal kompilere til 1.1.4.

Microsofts gamle javacompiler er åbenbart ikke tilgængelig mere. Den
hed "jvc". Hvis du kan finde MS's udviklingsværktøj, kunne du være sikker.
--
Thorbjoern Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"