Udregnings metode WW
Fra : Supersilden N.

Dato : 01-03-04 13:38

Hejsa

Jeg vil bare lige høre om der er nogen der ved hvor eller om der
findes et regneark på udregning af point til WW. Så man nemt kan lave
sit egen regneark med sin madplan.

Jeg vil selvfølgelig betale for det.

På forhånd tak

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-03-04 16:24

"Supersilden N. (slet R3HBO)" <mc-maler@R3HBOmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil bare lige høre om der er nogen der ved hvor eller
> om der findes et regneark på udregning af point til WW. Så
> man nemt kan lave sit egen regneark med sin madplan.

Så vidt jeg ved kan det danske program Fatlow klare opgaven. Og det koster
sølle 250 kr. Men du kan prøve programmet gratis 20 gange.

Kig på www.fatlow.dk

Mvh. Lisbeth

Fra : Mette

Dato : 01-03-04 21:54

> [...]
>
> Jeg vil bare lige høre om der er nogen der ved hvor eller om der
> findes et regneark på udregning af point til WW. Så man nemt kan lave

Den nemme metode:

50 kalorer = 1 pt.

Er der meget fedt i varen? Læg 1 pt til.
Er der mange fibre i varen? Træk 1 pt. fra.