Meddelelsesregler duer ikke!?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 01-03-04 12:33

Hej NG!
Jeg har været flittig bruger af meddelelsesregler til at sortere mails i min
inbox... Nu har jeg skiftet til Outlook XP, og det er da godt nok noget rod!

- Ofte virker reglerne ikke (Mails bliver bare i indbakken, i stedet for at
blive flyttet. Når jeg manuelt kører reglerne, virker de fint.

- Nogle gange laver Outlook dubletter af mine mails, så de pludselig findes
i 2 mapper - Det er sgu også lidt noget rod!

Nogen der har nogle forslag? Jeg HAR prøvet at slette mine gamle regler og
lave nye helt fra bunden, det hjælper ikke...

/Lasse

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 01-03-04 14:37

"Lasse Rønlev" <6x122859@tiscali.dk> skrev:

> [...]
>
> - Nogle gange laver Outlook dubletter af mine mails, så de
> pludselig findes
> i 2 mapper - Det er sgu også lidt noget rod!

Ja opdater din Outlook. Der er en eller anden obskur fejl i programmet,
der kan påvirke reglerne - jeg har været ude for det samme og her hjalp
en opdatering.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Morten DH

Dato : 02-03-04 09:04

> Ja opdater din Outlook. Der er en eller anden obskur fejl i programmet,
> der kan påvirke reglerne - jeg har været ude for det samme og her hjalp
> en opdatering.

Jeg kører med en fuldt opdateret Outlook XP og jeg ser samme problemer -
regler der ignoreres, tilfældige mails fra vilkårlige afsendere som blir
smidt i min spam mappe osv.. Det har altid virket upåklageligt... indtil jeg
fik Ofiice XP

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 02-03-04 13:06

Opdatering?
Hvad mener du? Slette Outlook og ligge det ind igen eller?
Mvh
Lasse Rønlev

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 02-03-04 14:14

"Lasse Rønlev" <6x122859@tiscali.dk> skrev:

> Opdatering?
> Hvad mener du? Slette Outlook og ligge det ind igen eller?

Nej nej.

http://office.microsoft.com/home/default.aspx

Ude i højre side er der en "Check for updates"

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 02-03-04 14:15

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev:

> [...]
> afsendere som blir smidt i min spam mappe osv.. Det har altid
> virket upåklageligt... indtil jeg fik Ofiice XP

Mystisk. Her hjalp det at opdatere og det ser ikke umiddelbart ud til,
at der længere er nogen problemet. Der må næsten være mere, der kan
spille ind.

--
Morten http://miljokemi.dk