Andet multimedie
bentjuul 3670
PSP7: Flere sider i pentagon?
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 01-03-04 10:51

PSP7: Når jeg vælger figurer (preset shapes) kan jeg vælge en
pentagon, hexagon og octagon, som har hhv. 5, 6 og 8 sider. Jeg
skulle dog gerne bruge en med 7 sider. Kan man nemt definere en
sådan og i så fald hvordan. Samme problem har jeg med stjernerne,
som jeg til tider gerne ville have flere "spidser".

mvh

Lars

Fra : @tdcadsl.d(slet)k

Dato : 01-03-04 12:11

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> sådan og i så fald hvordan. Samme problem har jeg med stjernerne,
> som jeg til tider gerne ville have flere "spidser".

Hej Lars.

Du kan nemt ændre dine shapes.
Hvis du tegner dem som vector, har du mulighed for, at tilføje
og fjerne "nodes". Når du er tilfreds med figuren kan du gemme den som
en ny preset shapes

Mvh.
Bjarne

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 02-03-04 11:16

> Hvis du tegner dem som vector, har du mulighed for, at tilføje
> og fjerne "nodes". Når du er tilfreds med figuren kan du gemme
den som
> en ny preset shapes

Jeg ville nu gerne slippe for selv at skulle fabrikere min figur,
men det er selvfølgelig smart nok at man kan lave sine egne
shapes og jeg kan da også se at de bliver gemt som filer i
biblioteket shapes. Jeg har derfor søgt på nettet efter flere
shapes, men ikke fundet "guldsiden" med de mange gratis shapes.
Kender nogen til en sådan superside?

Lars

Fra : [9320] Søren Grøndah~

Dato : 03-03-04 11:15

> [...]
> biblioteket shapes. Jeg har derfor søgt på nettet efter flere
> shapes, men ikke fundet "guldsiden" med de mange gratis shapes.

Du kan lave tekst om til shapes. Så du har en masse shapes i dine
symbolfonte

--
Søren Grøndahl Jensen
E-mail: sgj1snabel-a mail dot dk