Nyt til Outlook brugere...
Fra : Rasweb

Dato : 01-03-04 10:30

Nyt til Microsoft Outlook 2000/XP:

Hvis du benytter Outlook`s kalender, så sætter du sikkert ofte en
notifikation på dine aftaler, møder osv. for at kunne huske dem.
Vi kan tilbyde et add-in, som også sender dig en sms, da man ikke
nødvendigvis befinder sig ved computeren hele tiden.

Det kræver blot install. af et lille program og ikke indkøb af div. hardware
og/eller dyrt udstyr. Selve afsendelsen af sms`en sker via internettet og
din Outlook behøver ikke engang at være åben på computeren.

Hvis du har mange møder i løbet af ugen og ønsker notifikation uanset hvor
du er, så kig ind og læs lidt om produktet.

Hvis du skriver til os via hjemmesiden, så kan vi sende en demo-version af
programmet, som tillader afsendelse af 5 SMS`er (5 aftaler i kalender med
tilvalgt notifikation) og derefter inaktiveres.

--
mvh.
Arne Rasmussen

Fra : Martin Schultz

Dato : 01-03-04 10:50

On Mon, 1 Mar 2004 10:30:26 +0100, Rasweb wrote:

> [...]
> Vi kan tilbyde et add-in, som også sender dig en sms, da man ikke
> nødvendigvis befinder sig ved computeren hele tiden.
<snip>

Klage over SPAM afsendt til staff@sunsite.dk.

ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : webmaster

Dato : 01-03-04 10:53

> Klage over SPAM afsendt til staff@sunsite.dk.
>
> --
> Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
> ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Ja, en venlig sjæl har netop gjort mig opmærksom på at jeg havde postet i én
grp. for meget og kan naturligvis betegnes som spam.
Det er jeg ked af og sker ikke igen.

Venligst

Arne Rasmussen
www.rasweb.dk