Spm. ang. Puch Maxi
Fra : Gaarde

Dato : 01-03-04 09:36

Hej

Jeg har lige et par spørgsmål angående en Puch Maxi K - den model med rund
karburator

Hvilket fabrikat er den runde karburator ?

Hvilken størrelse er dysen som standard ?

Den mindste dyse THansen.dk har til den runde karburator er 50, hvorimod den
mindste dyse til den firkantede er 36 - hvordan kan det være ?

Er det samme type dyse til den runde og den firkantede karburator ?

Mvh
Gaarde

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-03-04 12:30

"Gaarde" <mgaarde@grundfos.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har lige et par spørgsmål angående en Puch Maxi K - den model med rund
> karburator
>
> Hvilket fabrikat er den runde karburator ?

Det er en Bing

> Hvilken størrelse er dysen som standard ?

48 - er ikke 100 % sikker, det er ved at være nogle år siden efterhånden

> Er det samme type dyse til den runde og den firkantede karburator ?

??

Thore
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56