asp - medlemsliste med database
Fra : ingelise

Dato : 01-03-04 08:59

Hej Jeg har efter megen besvær fået sammensat en medlemsdatabase
og sat den op på serveren. Jeg får følgende fejl og har erfaret
at det måske skyldes at min udbyder har NT server istedet for
2000, kan nogen hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at det kan
virke på en NT server?
På forhånd TAK
Response object error 'ASP 0156 : 80004005'

Header Error

/log/tilmeld.asp, line 36

The HTTP headers are already written to the client browser. Any
HTTP header modifications must be made before writing page
content.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ole H

Dato : 01-03-04 12:17

"ingelise" <ipo@go2italy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> The HTTP headers are already written to the client browser. Any
> HTTP header modifications must be made before writing page

Hej
Øverst i din asp fil skriver du:
response.buffer = TRUE

Mvh Ole

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-03-04 14:53

"Ole H" <baltic@worldonline.dk> skrev

> Øverst i din asp fil skriver du:
> response.buffer = TRUE

Hvis det ikke er svar nok, så prøv at spørge i asp-gruppen

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 02-03-04 07:50

"Erik Ginnerskov" <egin@spam.invalid> skrev i indlægget
<c1vf8r$j48$1@sunsite.dk>:

>"Ole H" <baltic@worldonline.dk> skrev

>Hvis det ikke er svar nok, så prøv at spørge i asp-gruppen

Er det et problem som kun eksisterer i forbindelse med ASP?

Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-03-04 10:37

Jørgen Linde Sørensen skrev:

> Er det et problem som kun eksisterer i forbindelse med ASP?

Man kan muligvis komme ud for lignende problemer med andre
serversidesprog, men det konkrete spørgsmål - og svaret på det -
var kun relevant for asp (og burde derfor egentlig været stillet i
asp-gruppen).
--
Jens Gyldenkærne Clausen