CORBA i en applet
Fra : Bear

Dato : 03-12-00 15:14

Hi there

Er der nogen der har fået en applet til at kommunikere med en CORBA server?
Jeg bruger VisiBroker for Java og kan kun få den til at virke med
Appletviewer.exe på samme maskine som serveren kører på. :(

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan se eksempler på hvordan en
applet kan kommunikere med en "remote server"?

Bear

"I hope life isn't a joke, because I don't get it."
ICQ: 2745075

Fra : Jørgen Nørgaard

Dato : 05-12-00 11:29

Tjek