Så er ABC begyndt at reklamere for Kingdom~
Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 29-02-04 23:43

Jeg så ABC (jeg bor i Houston, TX) igår, og de er nu begyndt at
reklamere MEGET for den amerikanske udgave af RIGET, som starter på
onsdag. Det er små 20 sekunders reklamer, klippet hårdt og hurtigt, så
det er svært at bedømme om det er noget der er noget. Men det ser nu
meget underholdende og interessant ud. Jeg er stor fan af originalen
og er spændt på at se dette, men forventer ikke at det bliver det
samme. Faktisk håber jeg at de laver deres egen version, for
originalen kan de ikke matche alligevel...

Jeg skal nok give et referat når den har været vist onsdag.

Keld Landin-Petersen.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 01-03-04 01:27

On 29 Feb 2004 14:42:58 -0800, landin-petersen@msn.com (Keld
Landin-Petersen) wrote:

> [...]
>samme. Faktisk håber jeg at de laver deres egen version, for
>originalen kan de ikke matche alligevel...

Jeps, har set reklamerne de sidste 3-4 uger, her på det sidste kører
de meget tit. Jeg er også stor fan af Riget, så jeg vil genopfriske
den originale udgave, inden jeg ser den amerikanske version. Jeg er
desværre i Europa, når de første to afsnit rulller over skærmen, men
heldigvis har konen lovet at optage dem for mig.

--
Lars Ehlers, San Francisco