Adressebog: sortering af Aa
Fra : Thorkil Olesen

Dato : 29-02-04 23:39

Jeg har et underligt problem med min Adressebog. Jeg har nogle navne,
som starter med bogstavet 'Aa', og ganske imponerende bliver de sorteret
som 'Å' og ikke som 'A'. Fint! Men jeg kan ikke åbne nogen kort med 'A'
eller 'Aa' bortset fra det første.

Har nogen af I andre oplevet samme problem? Kunne jeg lokke én eller
anden til at prøve?

Og hvis problemet er generelt: Hvor til skal man sende en fejlrapport?

(Mac OS X 10.3.2, Adressebog 3.1, cocoAspell 1.4)

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 01-03-04 00:48

Thorkil Olesen <slet.dette.thorkil.og.dette@pip.dknet.dk> wrote:

> [...]
> anden til at prøve?
>
> Og hvis problemet er generelt: Hvor til skal man sende en fejlrapport?

Jeg har selv samme problem. Det åbnede a kort er i øvrigt det første.
slettes dette er det så det nye kort man kun kan åbne. Faktisk ser det
ud som om man åbner et andet kort men det er data fra det første kort
der vises.

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 01-03-04 16:57

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> [...]
> slettes dette er det så det nye kort man kun kan åbne. Faktisk ser det
> ud som om man åbner et andet kort men det er data fra det første kort

hos mig er det ikke kun begrænset til bogstavet a. Man kan tit slet ikke
se det kort, man har valgt: programmet synes at springe til et
vilkårligt kort. Man kan måske håbe, det bliver ordnet med en
opdatering.

Tom