Pris på flisebelægning!
Fra : Andersen

Dato : 29-02-04 21:10

Er der nogen der ved hvad kvardratmeterprisen er for at få lagt
belægningsfliser ? Bare sådan ca.

Fra : AnlægsgartnerJohn

Dato : 29-02-04 23:54

Hehehe... Jamen der er mange faktorer der spiller ind der. Skal der graves
jord af, isåfald hvor meget. Hvilken dimension skal den samlede befæstigelse
have, altså skal der kører tunge lastbil og isåfald hvor tit. Typen af
fliser spiller også ind, både størrelse/ tykkelse/ vægt, men joda også
formen!
Så en ca. pris er jo næste umulig, at sige noget om ud fra de oplysninger du
giver ( eller retter ikke giver ) Men den vil så ligge et sted mellem 100,-
og 1000,- pr m2

Fra : Andersen

Dato : 01-03-04 18:36

> [...]
du
> giver ( eller retter ikke giver ) Men den vil så ligge et sted mellem

Hej John

Okay det kan jeg godt se. Jeg prøver lige at være lidt mere konkret.
Det er en terasse på ca. 50 kvm. Der ligger fliser (50x30) på som vi selv
fjerner. Vi ønsker os Herregårdssten i grå. Vi går ud fra at det skal rettes
til ellers håber vi der er "lige til at gå til"

Fam. Andersen

Fra : TGM

Dato : 02-03-04 03:07

"Andersen" <brug_ikke_denne@email.dk> wrote in message news:<c1vs97$6a5$1@sunsite.dk>...
> [...]
> fjerner. Vi ønsker os Herregårdssten i grå. Vi går ud fra at det skal rettes
> til ellers håber vi der er "lige til at gå til"

Du skal nok regne med en m2-pris på ml. 250-350 kr. Det afhænger af
hvorledes bunden (dvs. gruslagene) under den gamle belægning er lavet.
hvis anlægsgartneren ikke mener den er stabil nok, vil han lave en ny.
Ellers kan han lave et forbehold i tilbuddet for evt. sætninger i
belægningen.

Fra : Andersen

Dato : 02-03-04 15:47

> [...]
> hvis anlægsgartneren ikke mener den er stabil nok, vil han lave en ny.
> Ellers kan han lave et forbehold i tilbuddet for evt. sætninger i

Hej TGM
Tak for dit svar. Det er altid rart at have en forhåndsfornemmelse for hvor
meget det vil koste. Havde anlægsgartneren sagt 5-600 kr. kvm.. ville vi
sikkert også hoppe på den.

Fra : AnlægsgartnerJohn

Dato : 27-03-04 08:01

Hmm... Hvor er det henne i landet?