Busrejse
Fra : Juggernaut

Dato : 29-02-04 20:02

Hejsa.
Vi fik en reklame ind ad døren for en lille uges tid siden fra et firma der
hedder Skanrejser. Da vi har overvejet en bus-tur til Krakow, vil jeg bare
høre om firmaet kan anbefales?

Mvh
Brian

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-02-04 23:06

Hej

"Juggernaut" <juggernaut@streetREMOVEbike.dk> wrote:

>Vi fik en reklame ind ad døren for en lille uges tid siden fra et firma der
>hedder Skanrejser. Da vi har overvejet en bus-tur til Krakow, vil jeg bare
>høre om firmaet kan anbefales?

Skanrejser er det gamle Europas, og det fungerede jo rimeligt godt, så
det kan man formode at Skanrejser også gør.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 01-03-04 06:19

> Skanrejser er det gamle Europas, og det fungerede jo rimeligt godt, så
> det kan man formode at Skanrejser også gør.

Hm, Europas, var det ikke dem der gik på røven?

Fra : knudebent

Dato : 01-03-04 10:38

Hej brian.
Jeg kan godt forstå at du lige stikker en finger i jorden, men jeg mener
ikke at du har noget at frygte med Skanrejser. Jeg er selv
turistbuschauffør og har også kørt enkelte af deres ture og jeg kender flere
der kører fast for dem.
Med hensyn til ejerens baggrund har der tidligere været misforståelser
omkring hvem der har krakket med hvad og det resulterede i at Skan ejeren
torben indsatte følgende indlæg den 31 oktober 2003. (søg og du skal
finde).

Som indehaver af Skan Rejser A/S vil jeg gerne kommentere alle de
fantastiske indlæg der har været om "hvem der står bag det nye Skan
Rejser"
Det er fantastisk at se hvor mange gange jeg er gået konkurs med
rejsebureau´er som jeg ejer eller har ejet. Jeg er forøvrigt, siden jeg
startede i rejsebranchen i 1979 ikke gået konkurs med eet eneste
rejsebureua, så glem alt om det.
Sandheden er kort og godt, at jeg i år 2000 solgte et godt og
velfungerende rejsebureau "Euro-Pas Rejsebureau" som i modsætning til
mange tjente mange penge til trods for vores billige priser.
Rejsebureauet blev solgt til Sunny Tours som sammen med Rejsekongen
begge var opkøbt af finansmanden Peter Forchhammer som ikke tidligere
havde drevet rejsebureau.
Mit problem bestod i, at jeg aldrig fik alle mine penge udbetalt og er
efter Rejsegarantifonden den største kreditor i boet af disse to
bureauers konkurs med et tilgodehavende på flere millioner.
Når jeg igen har startet Skan Rejser A/S op er det for at køre det gamle
koncept som i EuroPas tiden med hyppige afgange til rimelige priser.
Med rigelig kapital er vi i stand til, at købe stort ind hos hotellerne
og dermed i stand til at sælge rejserne billige til mange gæsters
tilfredsstillelse. Andre kæmper imod mig for at kunne opretholde
monopolet på høje priser. Der har ikke været og vil ikke være det i
fremtiden risiko for at rejse med et bureau drevet af undertegnede.
Spørg rejsegaranti-fonden om de har lidt tab på rejsebureauer jeg har
været indehaver af. Hvis ikke der er noget godt at sige, så lad i det
mindste være med at digte historier der er for langt ude. Ring til os
selv og spørg om det I gerne vil vide.
Hilsen Torben

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 01-03-04 17:43

> [...]
> ikke at du har noget at frygte med Skanrejser. Jeg er selv
> turistbuschauffør og har også kørt enkelte af deres ture og jeg kender

Kører selv Turist, men var usikker på den der. Tak for info.
--
Mvh Kai Hoffmann

Læs om citatteknink på: