Programmering i Visual basic
Fra : wl

Dato : 29-02-04 18:21

Hej alle

Er der en eller anden der kan fortælle mig hvordan jeg nemmest får
lært at programmere i VB

Hvordan får jeg fat i VB? Er det et man køber? ...og evt. hvor?

Muffe

Fra : Morten Snedker

Dato : 01-03-04 10:01

On Sun, 29 Feb 2004 18:21:16 +0100, wl <wl@wlie.dk> wrote:

>Hej alle
>
>Er der en eller anden der kan fortælle mig hvordan jeg nemmest får
>lært at programmere i VB

Jamen, i boghandlen findes store mængder af materiale, såvel de
fysiske som i netbutikker.

>Hvordan får jeg fat i VB? Er det et man køber? ...og evt. hvor?

VB 6 er seneste og vel også sidste version af den "ordinære" VB, hvor
VB.Net er den nyeste og fremtidige. Det bør kunne skaffes hjem fra
enhver edb-forretning, men kan ex. også findes på
http://www.ravenholm.dk/. De har også litteratur omkring
programmering.

mvh /Snedker
---