Spyke dragter
Fra : Morten Johansen

Dato : 25-04-01 09:37

Hej

Er der nogle der ved hvem har disse i DK, eller set nogle gode priser på
nettet?

mvh

Morten Johansen
TL1000R

Fra : Søren Mortensen

Dato : 25-04-01 09:53

> Er der nogle der ved hvem har disse i DK, eller set nogle gode priser på
> nettet?

Hay Morten,

Det har KS i Vejle...

Fede suits!!

Ses

Søren
Falco

Fra : Niels S.

Dato : 25-04-01 10:20

Køge MC Center http://mc-center.dk

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-04-01 11:36

Niels S. <HondaVFR@TheRaceTrack.com> skrev i en
> Køge MC Center http://mc-center.dk

Hej Niels og andre

Pas lidt på med at handle hos Køge MC, deres forretnings moral ( eller
mangel på samme ) er ikke så god,
Da jeg på et tidspunkt ville have en "tekstil" jakke til"ydersessionen" tog
jeg ind til Køge MC, og fandt også en jakke jeg godt kunne tænke mig , så
langt så godt.

Men da jeg kom hjem med jakken , opdagede jeg at den venstre lomme var syet
forkert i, så man skulle have hånden skråt bagud ( mod r**** ) hvis men
skulle bruge den til noget ( lommen )

Ned for at bytte jakken, det var heller ikke noget problem, fik an anden af
samme mærke, klog af skade kontrollerede vi lommerne _inden_ vi kørte fra
forretningen, og det var OK.
Men da vi så var kommet hjem , og jeg prøvede jakken igen , opdagede jeg at
, ærmet , eller de snaplåse der sidder ved håndledet var vidt forskellige
for hver arm / ærme, den ene kunne godt spændes ind så ærmet ikke faldt ned
over hånden, når man stod almindeligt, men det kunne det andet ærme ikke ?

Ned til Køge MC igen, brokke sig , OK jeg kunne bare få en ny jakke, stadig
væk fint nok,
de havde også liiiiiige _en_ tilbage i min størrelse ( XXL ), det viste sig
bare at det var den samme jakke som jeg havde haft hjemme en gang før ( den
med den skæve lomme), og jer er helt 100 % på det, for jeg havde pillet de
forskellig mærker af jakken da vi kom hjem med den, og den havde jeg sat på
jakken igen, ved hjælp af en elektriker strips, så den var absolut til at
genkende.

TÆNK SIG DE HAVDE BARE HÆNGT LORTET UD I FORRETNINGEN IGEN

Nårhh , men jeg fik da mine penge igen , ( 2200 ) og købte en jakke et andet
sted.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niels S.

Dato : 26-04-01 15:17

Dennis Hellan Pedersen skrev

> TÆNK SIG DE HAVDE BARE HÆNGT LORTET UD I FORRETNINGEN IGEN

Hej Dennis,

Og denne oplevelse finder man selvfølgelig også beskrevet på DMCNs side med
forhandler anmeldelser?!

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Lone

Dato : 25-04-01 11:11

"Morten Johansen" <morten.johansen@merant.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvem har disse i DK, eller set nogle gode priser på
> [...]

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Morten Christensen

Dato : 25-04-01 12:21

"Morten Johansen" <morten.johansen@merant.com> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogle der ved hvem har disse i DK, eller set nogle gode priser på
> [...]
Frankie's MC i Randers har dem også. Endda på tilbud til 4995,-

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : RacerNiels