dobbelthed i systemindstillinger
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 29-02-04 16:45

Subj skulle nok have været tredobbeltheder: I mine systemindstillinger
er der to ikoner for "Log ind emner" under "Andre" nederst.

Log Ind emner findes også under fanen "Personlig"

-- sikke da noget rod....

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-02-04 19:03

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Subj skulle nok have været tredobbeltheder: I mine systemindstillinger
> er der to ikoner for "Log ind emner" under "Andre" nederst.
>
> Log Ind emner findes også under fanen "Personlig"

Prøv lige at se under PrefPanes, om du har for mange af dem. En må være
nok. Jeg har desværre 10.3, og der er det lagt ind under Konti.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 29-02-04 19:49

> Prøv lige at se under PrefPanes, om du har for mange af dem.

har (desværre) checket: Kun en mappe - og i den kun de tre ting jeg selv
har tilføjet.

har prøvet at genstarte, rep disktill. uden held

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Jonas Voss

Dato : 29-02-04 23:49

In dk.edb.mac, martin@xyzammentorp.org wrote:

> Subj skulle nok have været tredobbeltheder: I mine systemindstillinger
> er der to ikoner for "Log ind emner" under "Andre" nederst.

Prøv at slette:

   ~/Library/Preferences/com.apple.systempreferences.plist

og se om det ikke hjælper.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse:
We had to turn off that service to comply with the CDA Bill.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-03-04 15:13

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Prøv at slette:
>
> ~/Library/Preferences/com.apple.systempreferences.plist
>
> og se om det ikke hjælper.

- hej Jonas

checkede lige inden jeg ville slette efter dit forslag: Nu er alt ok
igen !?

selvom macOS er enkelt at bruge, og jeg har brugt det mere end 15 år kan
det altså godt tage fusen på mig

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie