Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
OC af et HIS Excalibur 9800 pro
Fra : AG

Dato : 29-02-04 16:16

Hej

Når nu ikke Hightech gider give OC software med til deres kort, hvordan
OC'er jeg det så vha. softmodding? Er der nogen der kender et godt program
til det?

Kortet: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38643

Mvh.
Andreas

Fra : Mathias Christensen

Dato : 29-02-04 16:34

"AG" <andreas_fjernes_geitner@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> OC'er jeg det så vha. softmodding? Er der nogen der kender et godt program

Prøv dette : http://sourceforge.net/projects/radeontweaker/

Mvh
Mathias

Fra : Henrik Dissing

Dato : 29-02-04 18:29

On Sun, 29 Feb 2004 16:16:01 +0100, AG wrote:

>Når nu ikke Hightech gider give OC software med til deres kort, hvordan
>OC'er jeg det så vha. softmodding? Er der nogen der kender et godt program
>til det?

Øhh, det kan man da gøre fra kontrolpanelet, i hvert fald med Catalyst 4.1.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Andreas \(2200\)

Dato : 29-02-04 18:46

"> Øhh, det kan man da gøre fra kontrolpanelet, i hvert fald med Catalyst
4.1.

Hvordan vil du gøre det?

Fra : Henrik Dissing

Dato : 29-02-04 23:35

On Sun, 29 Feb 2004 18:45:42 +0100, Andreas (2200) wrote:

>"> Øhh, det kan man da gøre fra kontrolpanelet, i hvert fald med Catalyst
>4.1.

>Hvordan vil du gøre det?

Ved at klikke på "Advanced" og derefter det faneblad som hedder "Clock
Rate". Har du ikke sådan ét?

Hvis ikke, må det være fordi mit kort er et 9800 XT. Det er i hvert fald et
HIS Excalibur ligesom dit.

Fra : Zulu

Dato : 29-02-04 19:31

AG wrote:
> [...]
>
> Når nu ikke Hightech gider give OC software med til deres kort,
> hvordan OC'er jeg det så vha. softmodding? Er der nogen der kender et

Hent ATITool atitool.ocfaq.com

eller brug Omegas Catalyst drivere:
www.omegacorner.com

Zulu