DDV eller WW ??? (HJÆLP please!)
Fra : Nyrup

Dato : 29-02-04 15:45

Hej

Hvad er bedst ...hvis man ikke er 110% motiveret fra starten, jeg har læst
begge hjemme-sider og synes at DDV virker mere seriøse/professionelle, mens
WW tilgængæld "lære" en, hvordan man skal spise efter de ca 20-30 uger er
gået..

Håber virkelig at nogle vil dele ud af deres erfaringer fra begge sider!

(første gang jeg post i nyhedsgruppe..så ved ikke om det her fungere korrekt
:)

Mvh
-Poul

Fra : Nyrup

Dato : 29-02-04 17:18

Håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe ??

Fra : Champion

Dato : 29-02-04 17:28

Nyrup wrote:
> [...]
> er gået..
>
> Håber virkelig at nogle vil dele ud af deres erfaringer

Prøv at kigge tilbage i gruppen.
Der er masser om DDV og WW.

Brug evt Google Groups:
http://groups.google.com/

Fra : Ninett Green

Dato : 29-02-04 17:53

"Nyrup" <poulnyrups@tagedetteud_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad er bedst ...hvis man ikke er 110% motiveret fra starten

Hvis man ikke er 100% motiveret, tror jeg det er svært at få sparket sig
selv i gang, og så vil jeg tro, at DDV vil være det bedste for dig i
starten, indtil du kommer ind i en fast rytme. Alene det, at man ser hurtige
resultater på vægten er med til at øge motivationen betydeligt. Hvis du så
hen ad vejen får nok at 600 g grøntsager om dagen, eller savner slik og guf
alt for meget, kan du jo altid prøve WW.

Forskellen er at hos DDV er alt lagt i faste rammer for dig, mens du hos WW
selv skal tage ansvaret for at variere kosten mest muligt.

Hos DDV skal du leve efter et skema uge efter uge, mens du hos WW skal tælle
points og selv må bestemme hvordan din kost er skruet sammen.

Alt andet lige, så er det absolut et temperaments-spørgsmål, men begge dele
virker, når programmet følges.

Kærlig hilsen Ninett
konsulent for WW

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 01-03-04 17:54

DDV er desuden billigst...

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-03-04 22:41

Jan Mejer Rasmussen wrote:

> DDV er desuden billigst...

Kommer an på, hvordan du bruger WW?

Bruger man kun WW-møderne fx hver 2. uge, så er prisen pr. besøg faktisk
billigst hos ww
(2002-priser AFAIR DDV: 45 kr WW: 80 kroner. Hos WW mulighed for
klippekort, så prisen pr. besøg bliver mindre)

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Nyrup

Dato : 01-03-04 21:54

Tusinde tak for svaret !!!! (600g grønt skal man vel bare vende sig til)

Fra : pizza

Dato : 03-03-04 10:59

Kender ikke så meget til WW men hos DDV skal du acceptere visse
spilleregler: fast fremmøde hver uge (undt. ferie), du SKAL spise grønt i
rigelige mængder, skal hele tiden holde øje med dit skema, planlægge og
indkøbe og ikke mindst: være fantasifuld i din madlavning og varieret eller
kører du sur i det.

Hilsen

Dan

Fra : Nyrup