Stabil biograf-anmelder søges.
Fra : Rasmus

Dato : 29-02-04 13:50

Hejsa Ng.

Da vores dygtige anmelder Peter Bjerre Rosa skal til udlandet i et år, søger
vi en ny biograf-anmelder der kan tage hans plads over.
Det drejer sig om to selskaber:

Nordisk Film
Sandrew Metronome

Du skal have tid til at se alle film du bliver inviteret til. 1-2 hver uge.
Du skal have skrive-færdighederne i orden.
Du skal kunne overholde en deadline på Torsdag aften inden kl. 00:00
Det er en fordel hvis du kender lidt til HTML. Men ikke en nødvendighed.
En anden fordel er hvis du har et mini-film-leksikon i hovedet, eller har
noget med film at gøre i dagligdagen.
Du skal kunne tage over fra d. 1 April, 2004
Selve anmeldelserne skal fylde 400-500 ord. Rigtigt gode film må gerne fylde
lidt mere, mens ufattelige skodfilm godt kan tåle lidt færre ord.
Vi ser helst at jeres anmeldelser er som små kunstværker i sig selv. De skal
være underholdende, men samtidig seriøse og gennemarbejdede.

Er du lige den vi søger kan du skrive til adminFJERN@FJERNfilmnet.dk eller
rasmusriisFJERN@FJERNtele2adsl.dk

Mvh
Rasmus Riis
Webmaster
Filmnet.dk

---

Fra : Rasmus

Dato : 29-02-04 13:53

Glemte:

Det hele forgår i KBH området.

Mvh Rasmus

---

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-02-04 14:04

Hej!

Rasmus wrote:

> Glemte:
>
> Det hele forgår i KBH området.

Korrektion: Det hele foregår i news:dk.opslag.stillinger og ikke her.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Lasse

Dato : 29-02-04 16:54

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej!

> Korrektion: Det hele foregår i news:dk.opslag.stillinger og ikke her.

Jeg ville nu mene der var større chance her..

Lasse

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 29-02-04 17:12

"Lasse" <lasnSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville nu mene der var større chance her..

Helt enig.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-02-04 17:39

Rasmus skrev:

>Glemte:
>
>Det hele forgår i KBH området.

Og hvad er betalingen, for I forventer vel ikke, at man gør det
gratis?
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Rasmus

Dato : 29-02-04 18:14

> Og hvad er betalingen, for I forventer vel ikke, at man gør det
> gratis?
> --
> Niels Søndergaard

Jeg kan sige så meget at dem der virkelig vil anmelde gør det for deres egen
skyld.
Det gør det for at vise deres skrivefærdigheder og for øvelsens skyld.
(promovere sig selv)
De gør det også for at se filmene før alle andre, da det er
presseforvisningerne man kommer til.

Så som udgangs punkt...Nej man får ikke betaling for det.

Mvh Rasmus

---

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 01-03-04 00:04

Rasmus skrev:

> [...]
>presseforvisningerne man kommer til.
>
>Så som udgangs punkt...Nej man får ikke betaling for det.

Tja, som bekendt får man, hvad man betaler for, så ... farveller!

Fra : Peter Knutsen

Dato : 29-02-04 18:33

Niels Søndergaard wrote:
> Og hvad er betalingen, for I forventer vel ikke, at man gør det
> gratis?

Nej, selvfølgelig forventer de ikke, at nogen vil arbejde gratis for
dem, der må ganske enkelt være tale om et fundamentalt ukendskab til
nettet, hvori regel nummer to (#1 går på a man poster jobopslag i den
rigtige gruppe, dvs. ikke herinde) siger at man altid skal huske at
nævne meget konkret og eksplicit med hvor meget man er villig til at
betale, for at distancere sig fra de gakho'der, som nettet vrimler
med, der lider af den vrangforestilling at man kan få kvalitetsarbejde
udført gratis.

--
Peter Knutsen

Fra : Rasmus

Dato : 29-02-04 19:17

> [...]
> betale, for at distancere sig fra de gakho'der, som nettet vrimler
> med, der lider af den vrangforestilling at man kan få kvalitetsarbejde

Hvis du spørger de nuværende anmeldere...Vil de nok være meget ueninge med
dig.

Men nok om det, jeg vidste på forhånd hvilke svar jeg kunne forvente fra
nogle herinde, så jeg tjekker ikke denne tråd mere, men henviser til min
E-mail adresse.

Mvh Rasmus

---

Fra : PerX ...

Dato : 01-03-04 00:02

In article <c1t7lb$168$2@news.cybercity.dk>, peter@knutsen.dk says...
> er må ganske enkelt være tale om et fundamentalt ukendskab til
> nettet, hvori regel nummer to (#1 går på a man poster jobopslag i den
> rigtige gruppe, dvs. ikke herinde)

Det kommer an på definitionen af "rigtig".

"Poste i en gruppe bestemt af en lille grupper nørder" - så er dette den
forkerte gruppe. "Poste i en gruppe hvor målgruppen rent faktisk er" -
så er dette en rigtige gruppe.