Sammenligning af processorer
Fra : Sophus Vørsing

Dato : 29-02-04 12:26

Hej Gruppe,

Jeg har lige købt en Compaq ML 370 (1. generation) med en enkelt PIII 733MHz
og ville opgradere den til Dual.
Jeg sad så og prøvede at få et overblik over hvilke processorer der kunne
passe i den. Via Compaqs (HPs) hjemmeside fandt jeg ud af den er lavet i en
udgave med PIII 1GHz men på quickspecs for denne maskine var der kun nævnt
ned til PIII 800 MHz.
Jeg kom derfor i tvivl, og prøvede at finde ud af specifikationerne på P III
processorerne, core V, FSB, og alle de ting, men opdagede hurtigt at der
findes rigtig mange typer.
Fandt bl.a. : http://users.erols.com/chare/elec.htm men der findes 733 MHzen
alene i 4 udgaver.
Ved nogen af jer eksakt hvilke processorer der passer til min ML 370, evt.
et link? og er der nogen der har nogle gode links til sider hvor man kan
sammenligne processorer?

Mvh Sophus

Fra : Esben

Dato : 29-02-04 16:22

"Sophus Vørsing" <sophus.vorsing@FJERNMIGtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et link? og er der nogen der har nogle gode links til sider hvor man kan

Alle P3 667, 733, 800, 866, 933 og 1GHz (FSB133) bør virke i din ml370g1,
forudsat det er slot1.

--
Esben