sprøjtning
Fra : MK

Dato : 29-02-04 11:23

For noget siden var der et indslag om sprøjtning af frugttræer med
Parafinolie.
Hvad var blandnings forholdet?
MVH
K.L

Fra : Henrik

Dato : 29-02-04 20:26

"MK" <mamsen@c.dk> wrote in message
> For noget siden var der et indslag om sprøjtning af frugttræer med
> Parafinolie.
> Hvad var blandnings forholdet?
> MVH
> K.L

1 dl til 5 L vand.
Jeg syntes det lød så smart at jeg dagen efter købte en ½L parafinolie i
matas, da jeg kom hjem med det kom jeg i tanke om at jeg egentlig slet ikke
har problemer med skadedyr i mine få frugttræer

Henrik

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 29-02-04 22:44

I news:c1tec2$9k0$1@sunsite.dk <Henrik> <hbl@12move.dk> skrev:

> [...]
> parafinolie i matas, da jeg kom hjem med det kom jeg i tanke om at
> jeg egentlig slet ikke har problemer med skadedyr i mine få

Et fint eksempel på reklamens magt. Vi hoppper allesammen i før eller
senere ;)

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Musen

Dato : 29-02-04 23:32

klip---
> [...]
ikke
> har problemer med skadedyr i mine få frugttræer

*fnis*
/Mia

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 29-02-04 23:43

"Henrik" <hbl@12move.dk> skrev> Jeg syntes det lød så smart at jeg dagen
efter købte en ½L parafinolie i
> matas, da jeg kom hjem med det kom jeg i tanke om at jeg egentlig slet
ikke
> har problemer med skadedyr i mine få frugttræer

Hvordan fandt du hjem?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen