Sebastian løb med æresprisen ved DMA04
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-02-04 23:33

Man må da også sige at manden har fortjent den, selv sagde han at han
ikke havde været til denne award i 15år, men ånder man læge nok for man
nok sådan en her (æresprisen)

Syntes han så syg ud.?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-02-04 23:43

Henrik Sørensen skrev :
> Man må da også sige at manden har fortjent den, selv sagde han at han
> ikke havde været til denne award i 15år, men ånder man læge nok for man
> nok sådan en her (æresprisen)
>
> Syntes han så syg ud.?

Ja!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Thomas

Dato : 29-02-04 00:56

"Henrik Sørensen" <spørg@efter-mail.invalid> skrev i en meddelelse
> Man må da også sige at manden har fortjent den, selv sagde han at han
> ikke havde været til denne award i 15år, men ånder man læge nok for man
> [...]

Det var også min første tanke... Jeg syntes det så ud som om, han havde
taget
meget på... Og han virkede meget afkræftet... Jeg sad lidt og tænkte, at
selv Bent
Fabricius-Bjerre så ung ud i forhold til Sebastian...
Hvor gammel er Sebastian egentlig??

Mvh. Thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-02-04 01:43

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> selv Bent
> Fabricius-Bjerre så ung ud i forhold til Sebastian...

Hejsa

Tja jeg syntes Sebastian har set meget træt ud i flere år. Men om han er
syg, jeg har ikke hørt at han skulle være det, men han må være mellem 50 og
55 år gammel, så der burde jo være mange gode år tilbage i ham endnu.

M.V.H.....Benny..

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 29-02-04 12:22

Benny Mortensen <d.lozano_am@gjr.paknet.com.pk> wrote:
> [...]
> er syg, jeg har ikke hørt at han skulle være det, men han må være
> mellem 50 og 55 år gammel, så der burde jo være mange gode år tilbage

Sebastian er født i 1949. Dvs han er 55.
Hans stemme har altid været rystende når han taler, men det var da markant
værre end det plejer at være i aftes til DMA.

/ Flying Hotdogs

Fra : Karina Hjorth

Dato : 29-02-04 02:05

> Syntes han så syg ud.?

Jeg tænkte også på, at han lød underlig... Selvfølgelig kunne han være rørt
over at få prisen, men det virkede på sin vis ikke som om, det var det....

Karina

Fra : Steen

Dato : 29-02-04 11:21

> Jeg tænkte også på, at han lød underlig... Selvfølgelig kunne han være
> rørt over at få prisen, men det virkede på sin vis ikke som om, det
> var det....
> Karina

Det var osse hans stemmeføring der slog mig mest, det lød ikke specielt
opløftende.

Steen

Fra : Christian Muus

Dato : 29-02-04 12:10

"Steen" <steen_bj@hotmail.com> wrote in message

> Det var osse hans stemmeføring der slog mig mest, det lød ikke specielt
> opløftende.
>
> Steen

Nej, den lød sådan meget "rystende"

Christian

Fra : Poul Erik

Dato : 29-02-04 13:44

On Sun, 29 Feb 2004 12:10:11 +0100, "Christian Muus"
<christianmuus2@hotmail.com> wrote:

>"Steen" <steen_bj@hotmail.com> wrote in message

>Nej, den lød sådan meget "rystende"
>
>Christian
Han var på en mini toune i november / december (meget få
spillesteder), og her så han ud som han gjorde under DMA04, men
stemmen fejlede ikke noget.

Ikke en fantastisk god konvert, men meget hyggelig aligevel.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Aastrid

Dato : 01-03-04 09:08

.. Hej alle!

Ja, jeg vil godt give jer ret i at Sebastian lød lidt underlig, rimlig
meget faktisk. Jeg ville også skyde på at ahn ikke var rask, hvis ikke
jeg lige havde været til koncert med i ham i forgårs!! Der virkede han
frisk og jeg kan forsikre jer om at hans stemme lød ganske normal når
han både snakkede og sang. Jo, han har taget lidt på, men jeg tror
simpelkthen han vær super rørt over at få den pris, derfor lød han så...
mysisk:)

Vh...

http://www.kandu.dk/

Fra : Tom Hansen

Dato : 29-02-04 17:44

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> wrote in message

> Jeg tænkte også på, at han lød underlig... Selvfølgelig kunne han være
rørt
> over at få prisen, men det virkede på sin vis ikke som om, det var det....

Det sker hos nogle mennesker når de er berørt af noget. Det hedder Følelser.
Ikke som de debile plastic mennesker i dagens korttids rapgrupper de unge
vælger som synes at kunne beskrive deres oplevelse af begivenheden som
cool', u know what i mean; og som er glemt året efter.
Men ok Sebastian har altid haft en mere bævende stemme især sådanne
situationer, men de kan jo ikke alle ligne christina aguilira og være blæst
overfor deres følelser, hvis de skal kunne lave bare lidt poesi/musik Selv!

Hilsen Tom

Fra : Karsten Strandgaard ~

Dato : 29-02-04 20:42

"Tom Hansen" wrote:

> [...]
> rapgrupper de unge vælger som synes at kunne beskrive deres oplevelse
> af begivenheden som cool', u know what i mean; og som er glemt året

Ja, som f.eks. Jokeren, der har lavet musik i over 15 år. Han er bare en
døgnflue. Nemlig. Du ved virkelig hvad du taler om.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Cromwel

Dato : 29-02-04 20:32

> [...]
> Man må da også sige at manden har fortjent den, selv sagde han at han
> ikke havde været til denne award i 15år, men ånder man læge nok for man

Nej han ser ikke helt frisk ud.
Og jeg tror ikke han er frisk.
Jeg overhørte en koncert med ham fra Tønder folk-festival,og blev slået
over så mange fejl han lavede.
Og det i sine egne sange.Det var tæt på pinligt.

Mvh Cromwel