If you tolerate this, then your children w~
Fra : R.K

Dato : 28-02-04 17:29

hej med Jer

Er der der nogen der kender en fortolkning af ovennævnte fantastiske nummer?

RK

Fra : Michael Hansen

Dato : 29-02-04 00:38

"R.K" <keldo@hotmails.com> skrev i en meddelelse
> hej med Jer
>
> Er der der nogen der kender en fortolkning af ovennævnte fantastiske
nummer?

Bare et stikord, som du muligvis er bekendt med. Jeg mener at huske, at den
refererer til den spanske borgerkrig, men hvad der konkret henvises til ved
jeg ikke.

vh
Michael

Fra : Jakenold

Dato : 29-02-04 03:42

Manic Street Preachers - If you tolerate this

Jeg ved det pga. jeg kender nummeret, men et simpelt opslag på Google.com finder sangen med det samme!

Jakob

Fra : R.K

Dato : 29-02-04 10:36

Husk at læse spørgsmålet inden du svarer...
....det var altså ikke gruppen bag nummeret jeg søgte, men derimod en
fortolkning. Hvad handler sangen om!

PS: kender godt google

Fra : Morten

Dato : 29-02-04 12:34

"R.K" skrev:

> Husk at læse spørgsmålet inden du svarer...
> ...det var altså ikke gruppen bag nummeret jeg søgte, men derimod en
> fortolkning. Hvad handler sangen om!
>
> PS: kender godt google

Hvis du kender google er der vel ingen problemer? Søgte hurtigt på
"sangtitlen" og "is about" og fik så the manics encyclopaedia
http://home.arcor.de/starluver/manics/tme/iyttycwbn.htm som et af de
første links. Tog mig kortere tid end at skrive dette indlæg...

Morten

Fra : Jakenold

Dato : 01-03-04 00:38

Det må du meget undskylde!

Håber ikke mit måske lidt kontante svar virkede arrogant :-\

kl 03:42 er man træt, hvis man er skoleelev med matematik på A-niveau!

Jakob

Fra : Lars Sommer

Dato : 01-03-04 11:52

R.K wrote:
> hej med Jer
>
> Er der der nogen der kender en fortolkning af ovennævnte fantastiske nummer?

Paa foelgende adresse, er der omtalt en coverversion af det omtalte
nummer. Coverudgaven er lavet af en David Usher (with My Brilliant
Beast) og findes på albummet "Peace Songs"...

<http://www.calgarysun.com/perl-bin/niveau2.cgi?s=musique&p=73999.html&a=1>

Enjoy,

Lars.

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 01-03-04 16:47

> [...]
> nummer. Coverudgaven er lavet af en David Usher (with My Brilliant
> Beast) og findes på albummet "Peace Songs"...

Btw. sa er http://www.coversproject.com, ret smart til den slags.

/Troels