Diætist = Fradrag?
Fra : junk@studs.dk

Dato : 28-02-04 17:12

Hej Alle

Jeg er ikke helt inde i hvad man kan og ikke kan trække fra i skat.

Da jeg har gået til diætist og tabt en del kg. Ville jeg høre om jeg ikke
kunne tjene nogle af de dyre lære penge ind i skattefradrag.

Mit spørgsmål går på om jeg på nogen måde kan trække dem fra i skat?

Mvh,
Bjørn

Fra : Karl Viggo

Dato : 28-02-04 18:21

Nej - med hvilken begrundelse ville du dog gøre det ???

Viggo

Fra : Ove Kristensen

Dato : 08-03-04 22:17

"Karl Viggo" <karlviggo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nej - med hvilken begrundelse ville du dog gøre det ???

Han slider ikke så meget på fortovene ))))))))

Mvh

OveK.

Fra : junk@studs.dk

Dato : 29-02-04 08:46

Det var bare en tanke, da det er mange penge man bruger på en diætist og der
eksistere mange fradrag jeg ikke kender.

Mvh
Bjørn

Fra : chr

Dato : 29-02-04 12:57

<junk@studs.dk> wrote in message
> Det var bare en tanke, da det er mange penge man bruger på en diætist og
der
> eksistere mange fradrag jeg ikke kender.

så skulle du prøve at få børn,dyrt hus og dyr bil...det koster KASSEN!...
. men der er heller ikke så mange fradrag andet end børnepenge, og
renter...

Chr.