Hvad hedder filmen ??
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 23:34

Hejsa

Jeg sidder og grubler over en titel på en film.

Filmen er fra en gang i 70´erne, måske starten af firserne 80´erne.
Den handler om en lidt spooky fyr der begraver sine lig af tilfældig myrdede
personer i sin have ( heriblandt en del politi-betjente. Han bor i et
gammelt træskur et godt stykke uden for byen. Filmen foregår over ca. 30 år,
hvor der til sidst er en politichef der får nys om hvad der foregår,
opklarer myrderierne for de forgangne tider, og den varer cirka 3 timer.

Omkring ´90 blev der lavet en 2´er til den.

Nu er jeg blevet opsat på at skal finde filmen igen, men til min store
irritation, kan jeg kke huske hvad den hedder.

Er der nogen derude, der kan hjælpe ?? Jeg mener at kunne huske at Corbin
Bernsen var med i 2´eren, men er ikke helt sikker.

Venlig hilsen
Jan Rysz

Fra : Jesper

Dato : 28-02-04 00:24

"Jan" <nyheder(at)rysz(dot)net> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen derude, der kan hjælpe ?? Jeg mener at kunne huske at Corbin
> Bernsen var med i 2´eren, men er ikke helt sikker.

Chiefs, amerikansk miniserie fra 1983

http://www.imdb.com/title/tt0084997/
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-04 00:33

Har fundet den.......det var "Chiefs" !

Jan Rysz

Fra : Kenneth F.

Dato : 01-03-04 15:45

Chiefs

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 10:57

> Chiefs

Nogen der evt. har en idé om hvor denne film / serie kan skaffes ?

De fleste danske udbyder har været kontaktet, men har givet op efter længere
tids søgen !

Jan Rysz