Outlook til vagtplan
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 27-02-04 16:58

Jeg har et helvedes hyr med at styre min mødekalender i forhold tim min
vagtplan, der er præget af skifteholdsarbejde. Det gør f.eks. nas, når man
arbejder til klokken 02, kommer i seng klokken fire og skal op klokken 6 for
at komme til møde klokken 8. Derfor vil jeg gerne have begge dele til at
optræde i samme program for overskuelighedens skyld.

Min mødekalender ligger i Outlook (notes på arbejde), mens vagtplanen for
hele sjakket ankommer i et exel-regneark.

Kan jeg bruge kalenderdelen i Outlook (2000) til at udfylde min egen
vagtplan?

F.eks. aftenvagt 18-02, dagvagt 11-19, sen vagt 13-22.

Det må være etellerandet med at gentage, men jeg skal blot styre disse
gentagelser i korte sekvenser.

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard