jensers luderkøb/privatlivets ukrænkelighe~
Fra : Andropov

Dato : 27-02-04 16:34

Paul skrev:

> luder i
> lokalbefolningens
>
> Hvor meget retter udlændinge i Danmark sig efter vores moralkodeks
> fristes man til at spørge.

>Hvad har det med sagen at gøre fristes man til at spørge?

Skal danskere absolut være 180% (for at nævne et tal) mere moralske
end andre folkeslag....

> Men der er en hel del "udbud og efterspørgsel" inden for
> kærlighedsområdet.
> Se blot på alle de duller som jagter mænd med penge og det foregår i
> alle lande.

> Desuden gifter kvinder sig stadig opad. Så man kan diskutere hvor
> jævnbyrdigt det er.....

>Ja ja... og pigerne i mit eksempel - i et fremmed land under krig -
kan
>naturligvis gøre det samme.
>Hold dig til emnet, min ven.

Men jeg illustrerer blot at kærligheds og sexområdet er udbud og
efterspørgsel som alt andet inden for big business. Det er sikkert
ikke politisk korrekt at sige men alt tyder på det...

> ville
> Eller er
>
> Det var en mulighed. Men hvorfor ikke hjælpe landet med økonomisk
> genopbyggen ved at lade de lokale prostituerede tjene lidt.

>Hvorfor ikke hjælpe landet på den måde man under normale
omstændigheder
>ville gøre?
>Investere i det, bygge noget op?

Men når lokale prostituerede tjener flere penge har de mere købekraft
og er med til at holde hjulene i gang i landet. Så det er jo
selvstændige erhvervsdrivende som landet burde se op til.

Fra : Paul

Dato : 27-02-04 21:55

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Skal danskere absolut være 180% (for at nævne et tal) mere moralske
> end andre folkeslag....

Hvilken relevans har det til udstationerede danske soldater, som skal foregå
som et godt eksempel for at fremme en fredsproces?
Der er DET som er emnet, ihvert tilfælde så vidt jeg har fornemmet, i denne
tråd. Og du har selv begyndt tråden.

> [...]
> efterspørgsel som alt andet inden for big business. Det er sikkert
> ikke politisk korrekt at sige men alt tyder på det...

Tja, du skriver kvinder gifter sig op...
Hvilken relevans har det til udstationerede danske soldater?
De kan jo alligevel ikke tage dem med hjem hvis de er under 24 år ifølge de
nye regler.
Det "udbud og efterspørgsel" fænomen du refererer til er de piger, som
prøver at supplere deres families i forvejen sølle indkomst.

> [...]
> og er med til at holde hjulene i gang i landet. Så det er jo
> selvstændige erhvervsdrivende som landet burde se op til.

Aha... du mener altså at prostituerede, i de lande hvor danske soldater er
udstationerede, prostituerer sig for at holde hjulene i gang i deres land
som såkaldte selvstændige erhvervsdrivende?
Tror du ikke de prostituerer sig fordi der har været krig eller anden
elendighed og hjælpen til opbygningen fra resten af verden begrænser sig til
netop kun de udstationerede fredsbevarende soldater?
Det ER altså svært at plukke hår af en skaldet, hvilket var én af årsagerne
til amerikanerne introducerede Marshallhjælpen efter 2. Verdenskrig. De var
godt klar over, at Europa ikke kunne trække sig selv op med hårene (for
ligesom at blive i frisør jargonen).
Men, sådan en hjælp synes du altså ikke er første prioritet i lande, hvor
danske soldater er udstationeret? Næ, danske soldater skal endelig opsøge
ludere, da det er en måde at holde hjulene i gang på - at yde Marshallhjælp
på.

Fy fan til indstilling.

M.v.h.

Paul

Fra : Henri Gath

Dato : 27-02-04 22:47

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken relevans har det til udstationerede danske soldater, som skal
foregå
> som et godt eksempel for at fremme en fredsproces?

Øh, soldater skal bekæmpe fjenden, og efterfølgende holde ro og orden. De er
ikke beregnet til at skulle være støttepædagoger...

Fra : Paul

Dato : 27-02-04 22:56

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> ikke beregnet til at skulle være støttepædagoger...

Der tager du fejl.
Danske soldater, som udstationeres i udlandet, er kendt for at udføre et
godt fredsbevarende arbejde ude i verden.
At bekæmpe fjenden lader vi amerikanerne om.

M.v.h.

Paul

Fra : Henri Gath

Dato : 27-02-04 23:00

> Der tager du fejl.
> Danske soldater, som udstationeres i udlandet, er kendt for at udføre et
> godt fredsbevarende arbejde ude i verden.
> At bekæmpe fjenden lader vi amerikanerne om.

Øh, man kan vel lave fredsbevarende arbejde, selvom man går til en luder,
kan man ikke?
Holder meget af din sidste sætning...........den er meget betegnende for
mentalitetsforskellen landene imellem.................hvordan skulle disse
bløde kvindagtige soldater, man åbenbart helst ser her i landet, kunne
bekæmpe en fjende...?

Fra : nusle

Dato : 29-02-04 12:25

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Øh, man kan vel lave fredsbevarende arbejde, selvom man går til en luder,
> kan man ikke?

Man mister sin status som en velkommen hjælper,
og bevæger sig over i en rolle som udnytter. Så
nej, det kan man i realiteten ikke.

> [...]
> mentalitetsforskellen landene imellem.................hvordan skulle disse
> bløde kvindagtige soldater, man åbenbart helst ser her i landet, kunne

Der er en grund til, at Danmark nyder stor anseelse
ude omkring i verden. Og denne anseelse er ikke
skabt af hverken Fjoghet eller Pia!

At nogle mennesker så ikke ser tingene i et større
perspektiv og derfor ikke ser dette - det er virkelig
en skam, for de er med til langsomt at hakke den
anseelse itu, hele vejen igennem lige fra den alm.
borger til landets førende (indstemte) politikere.

mange hilsner
nusle

Fra : Henri Gath

Dato : 29-02-04 12:42

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej,

> Man mister sin status som en velkommen hjælper,
> og bevæger sig over i en rolle som udnytter. Så

øh, som soldat er man ikke en velkommen hjælper............man er kommet med
et eneste formål, nemlig at nedkæmpe al fjendtlig modstand. Soldater er ikke
nødhjæplsarbejdere...

> Der er en grund til, at Danmark nyder stor anseelse
> ude omkring i verden. Og denne anseelse er ikke
> skabt af hverken Fjoghet eller Pia!

Nå, det er den ikke? Var det ikke netop Foghs mandige beslutning om at
deltage i krigen, der skabte respekt?

> [...]
> anseelse itu, hele vejen igennem lige fra den alm.
> borger til landets førende (indstemte) politikere.

En masse tomme ord........konkretiser!

Fra : vadmand

Dato : 29-02-04 14:19

> Nå, det er den ikke? Var det ikke netop Foghs mandige beslutning om at
> deltage i krigen, der skabte respekt?

At du kalder Fogh mandig, passer fint til din øvrige forkvaklede
kønsopfattelse.

Per V.

Fra : Henri Gath

Dato : 29-02-04 17:22

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

> At du kalder Fogh mandig, passer fint til din øvrige forkvaklede
> kønsopfattelse.

Åh, luk nu røven med alt dit personfikserede brokkeri, og forhold dig til
det jeg skriver....fjols

Fra : vadmand

Dato : 29-02-04 18:44

> [...]
>
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Åh, luk nu røven med alt dit personfikserede brokkeri, og forhold dig til

Det gør jeg. Og prøv du så til gengæld at holde dig til emnet - selv fjols!

Per V.

Fra : nusle

Dato : 29-02-04 14:29

> [...]

med
> et eneste formål, nemlig at nedkæmpe al fjendtlig modstand. Soldater er

Langt hovedparten af den militære indsats DK har
stået for, har været fredsbevarende.

At deltage som fredsbevarende styrke er ikke nød-
hjælpsarbejde, men det er ofte i sammenhæng med
dette nødhjælpsarbejde det skal ses.

> Nå, det er den ikke? Var det ikke netop Foghs mandige beslutning om at
> deltage i krigen, der skabte respekt?

Nej, det har du helt galt fat i. Men det lader så heller
ikke til at du indsamler din viden på et mere globalt
plan.

Respekten som DK har nydt godt af, skyldes hoved-
sageligt tre ting.
1. Vores store indsats med fredsbevarende styrker
2. Vores ekspertise som nødhjælpsarbejdere
3. Som foregangsmænd med et godt eksempel på et
rimeligt velfungerende hjemligt social- og sundheds-
system.

> En masse tomme ord........konkretiser!

Når et land hvis anseelse udadtil bygger på ovenstående,
begynder at invadere lande, fremfor at være i landene
som fredsbevarende styrker - og når et land, som er
anset som værende foregangsland når det kommer til
velfærd begynder at hakke den gren over de selv sid-
der på - så smuldrer anseelsen. Meget simpelt egentlig.

mange hilsner
nunsle

Fra : Henri Gath

Dato : 29-02-04 17:23

> [...]
> med
> ikke
>
> Langt hovedparten af den militære indsats DK har

Ja, og ved du hvorfor? Fordi andre lande har ryddet op, inden de
kommer...........................

Fra : nusle

Dato : 03-03-04 22:04

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja, og ved du hvorfor?

Fordi det er den eneste "rigtige" grund til at befinde sig
i et andet land med militære styrker

> Fordi andre lande har ryddet op, inden de
> kommer...........................

Ryddet op?

Krig er ikke at rydde op - at lægge militært pres på et
land kan forsvares, og at skride ind med fredsbevarende
intention ligeså - men at bilde sig ind, at man som tredje-
part kan deltage i en krig berettiget, det er i mine øjne
fornægtelse der vil noget.

Resten af mit forrige indlæg kunne du måske ikke
forholde dig til? Eller var det forståelsen der manglede?

mange hilsner
nusle

Fra : Henri Gath

Dato : 03-03-04 22:42

> [...]
>
> Hej,

> Fordi det er den eneste "rigtige" grund til at befinde sig

Nej, den eneste rigtige grund er for at besejre fjenden......

> [...]
> intention ligeså - men at bilde sig ind, at man som tredje-
> part kan deltage i en krig berettiget, det er i mine øjne

Jo, krig er at rydde op, hvaem tror du ryddede op i Sarajevos
snigskytter.....det var ikke danskere.
Kan man ikke deltage som tredjepart? Så mener du måske det var forkert af
englænderne at blande sig, da tyskerne invaderede Polen?

Fra : nusle

Dato : 07-03-04 17:11

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nej, den eneste rigtige grund er for at besejre fjenden......

Hvis ens land ikke er i krig med en given "fjende", og ens
land ikke er i et militært samarbejde, hvor man gensidigt
har forpligtet sig til at yde militær støtte - så kan jeg ikke
se fjenden.

> [...]
> Kan man ikke deltage som tredjepart? Så mener du måske det var forkert af
> englænderne at blande sig, da tyskerne invaderede Polen?

Tyskland var ikke blot i krig mod nationer, men mod
et religiøst tilhørsforhold - dette religiøse tilhørsforhold
havde og har mange andre end jøderne i Tyskland. Det
stiller sagen anderledes, men måske ikke efter din op-
fattelse.

FUT: dk.snak.snik

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 03-03-04 21:14

Nusle skrev:

>Nogle har slet intet selvværd, ingen selvtillid - de tror
>ikke, at de har nogle chancer for uddannelse, eller at
>kunne klare sig på det gængse arbejdsmarked - så
>derfor vælger de prostitution.

Hvad så med en gigolo vælger han jobbet på grund af manglende selvværd ?

Fra : nusle

Dato : 03-03-04 22:05

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad så med en gigolo vælger han jobbet på grund af manglende selvværd ?

Det kan være en årsag for nogle - hvis du vil vide noget
mere konkret, omhandlende en bestemt person, så spørg
denne person.

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 07-03-04 19:09

Nusle skrev:

> [...]

>som prostitueret/trækkerdreng har meldt ud man ikke har
>på sin "menuliste"), eller at der pludselig er 3 mænd der
>bruger den prostituerede, hvor der kun var aftale om én
>mand. Vold er der heller ikke den store sandsynlighed for
>at man bliver udsat for som gigolo - der er det slet ikke
>realistisk at sidestille en kvindelig prostitueret og en gigolo.
>Og endelig er der situationer hvor kunden f.eks. "tilfældigt"
>sørger for at kondomet falder af, hvor han gentagende gange
>trænger for langt ned i halsen på den prostituerede (men der

Det er nok mest gadeprostituerede som bliver udsat for den slags ting.
Iøvrigt er der også mænd som overfalder tilfældige kvinder i parker
f.eks.
Disse mænd som overfalder kvinder i parker er nok ikke nogen som går
til prostituerede.

Fra : Andropov

Dato : 07-03-04 19:14

Nusle skrev:

> [...]
> trækker skat fra. Prøv at gange tallet med 40% (-60% i skat) og resultatet
> bliver nu kr.300.000,- En /væsentlig/ del mindre end dit regnestykke.

>En ikke uvæsentlig detalje er her, at langt de fleste har
>en årsindtægt der er _under_ 300.000 før skat.

>Her er der tale om en årsindtægt på 300.000 efter skat.
>Det er en særdeles god indtægt og vil sikre enhver en
>overordentlig rimelig levestandard.

>Ergo er der ikke den ringeste grund til at snyde i skat,
>og da slet ikke når man er selvstændig erhvervsdrivende,
>og kan trække snart sagt alt fra i skat.

Men mon ikke der er mange prostituerede hvis de endelig opgiver noget
til skattevæsenet så er det nok en beskeden procentdel af
indtægten....

Fra : Andropov

Dato : 29-02-04 18:19

Paul skrev:

> Vil så gerne bare forstå, hvorfor det skulle være så meget værre at være
> luder, end at sælge sin krop til et ussel,t underbetalt,
>sygdomsfremkaldende
> lortearbejde....

>Business opportunity!

>Du kunne jo prøve at være trækkerdreng for en tid, så vil du selv
kunne
>svare på dit spørgsmål.

Nu, skal det vel sammenlignes med at være gigolo for at være noget
tilsvarende.
Skaf mig en læreplads som gigolo, hvor jeg eventuelt kan få 100.000 kr
for jomfru knald og man vil tage imod med kyshånd. Iøvrigt har de
danske prostituerede ihvert fald selv valgt deres job. Det skal også
tages med i betragtning.

Fra : Paul

Dato : 29-02-04 18:34

> kunne
>
> Nu, skal det vel sammenlignes med at være gigolo for at være noget
> tilsvarende.

Nej, det skal være trækkerdreng.

For at kunne sammenligne skal kunderne potentielt være de samme som
kvindelige ludere har.
Ellers får Henri slet ikke det helt rigtige indtryk.

M.v.h.

Paul

Fra : Rikke Schnauss

Dato : 01-03-04 03:11

Paul wrote:
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det skal være trækkerdreng.

Undskyld, men er det ikke noget sludder? Trækkerdrenge har, så vidt jeg
ved, i hovedsagen mandlige homoseksuelle kunder. Blot et lille aber dabei!

Fra : Andropov

Dato : 01-03-04 09:37

Rikke Schnauss <schnauss@cyberspace.org> wrote in message news:<c1u6o9

> Undskyld, men er det ikke noget sludder? Trækkerdrenge har, så vidt jeg
> ved, i hovedsagen mandlige homoseksuelle kunder. Blot et lille aber dabei!

Ja, så vidt jeg ved har ludere vist ikke mange kvindelige kunder.

Fra : Henning

Dato : 02-03-04 05:50

Andropov wrote:

> Ja, så vidt jeg ved har ludere vist ikke mange kvindelige kunder.

I min svogers spillehal, var der en gigolog, der tjente 25.000 kr pr.
weekend, at kvajet så spillede pengene op på få dage er sgu tragisk *G*
Ok. han havde da også et Rolexur, noget med marni-habitter og en Porche

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 07-03-04 17:32

"Rikke Schnauss" <schnauss@cyberspace.org> skrev i en meddelelse

Hej,

> Undskyld, men er det ikke noget sludder? Trækkerdrenge har, så vidt jeg
> ved, i hovedsagen mandlige homoseksuelle kunder. Blot et lille aber dabei!

Det er vel netop det der er pointen.

[...]

På mange måder er det derfor slet ikke realistisk at sammenligne
en gigolo med en prostitueret. Ydelsen de leverer er den samme:
Sex. Men arbejdsvilkårene er væsentligt forskellige. Det ville være
som at sammenligne en renovationsmedarbejder i DK med en
renovationsmedarbejder i f.eks. en af de fattige områder i Afrika.
Det er IKKE det samme.

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 09-03-04 09:47

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message news:<404b4f31$0$27441

> [...]
> anderledes end mænd. Ergo skal den givne mand, for at
> udvikle denne forståelse, holde sig til det af Paul skitserede

Soldaterne raser over et nyt lovforslag, der vil forbyde bordelbesøg.

Fra : Andropov

Dato : 09-03-04 09:50

> [...]

> anderledes end mænd. Ergo skal den givne mand, for at
> udvikle denne forståelse, holde sig til det af Paul skitserede

Men soldater mener alligevel at de har ret til noget fisse når de er
udstationeret ifølge nedenstående:

Soldaterne raser over et nyt lovforslag, der vil forbyde bordelbesøg.
Soldaternes fagforening er oprørt over det nye lovforslag.
Når lovforslaget kommer så langt, at vi får det ud til høring, så vil
jeg helt klart anbefale politikerne at stemme nej til det,« siger
Svend Erik Larsen, formand for Hærens Konstabel- og Korporalforening.
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=259434/

Fra : Andropov

Dato : 27-02-04 23:38

Henri Gath skrev:

> [...]
> At bekæmpe fjenden lader vi amerikanerne om.

>Øh, man kan vel lave fredsbevarende arbejde, selvom man går til en

Hvis der bliver flertal af kvinder i folketinget ender det nok med at
de vedtager at mænd ikke må blive liderlige.

Fra : Henri Gath

Dato : 27-02-04 23:42

> luder,
>
> Hvis der bliver flertal af kvinder i folketinget ender det nok med at
> de vedtager at mænd ikke må blive liderlige.

Hæ, ja......tvungen antitestoteronbehandling.........og soldaterne skal i
seng kl. 20.30 og lyset skal være slukket kl. 21.00, og de får sennep på
fingrene, så de ikke piller.......og tre gange om dagen skal de fremsige
følgende: "jeg er ikke soldat, jeg er støttepædagog"

Fra : vadmand

Dato : 28-02-04 00:00

> [...]
> fingrene, så de ikke piller.......og tre gange om dagen skal de fremsige
> følgende: "jeg er ikke soldat, jeg er støttepædagog"

Smut hellere over på dk.politik.indvandring, der vil du finde et
debatniveau, du kan fatte.

Per V.

Fra : Henri Gath

Dato : 28-02-04 00:10

> Smut hellere over på dk.politik.indvandring, der vil du finde et
> debatniveau, du kan fatte.

Ja, man kan altid, på grund af manglende åndsevner, forfalde til den slags
platheder...............

Fra : vadmand

Dato : 28-02-04 10:56

> Ja, man kan altid, på grund af manglende åndsevner, forfalde til den slags
> platheder...............

Hvilken knusende selverkendelse.

Per V.

Fra : vadmand

Dato : 28-02-04 00:00

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der bliver flertal af kvinder i folketinget ender det nok med at
> de vedtager at mænd ikke må blive liderlige.

Tror du selv på det vrøvl?

Per V.

Fra : Henri Gath

Dato : 28-02-04 00:11

> Tror du selv på det vrøvl?

Vrøvl? Det er den skinbarlige sandhed! Mænds liderlighed er en torn i øjet
på alle disse politisk korrekte tosser

Fra : vadmand

Dato : 28-02-04 10:56

> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Vrøvl? Det er den skinbarlige sandhed! Mænds liderlighed er en torn i øjet
> på alle disse politisk korrekte tosser

Du har det sandelig hårdt, hvad?

Per V.

Fra : Johan

Dato : 28-02-04 13:51

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> "Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Du har det sandelig hårdt, hvad?

Det virker da lidt skræmmende, at der måske skal tages initiativer mod mænds
drifter. Udemokratisk som det må lyde, så tror jeg ikke kvinder er lige så
kvalificerede som mænd, til at tage beslutninger om mænds driftsliv. Og
omvendt - jeg sætter pris på, at det trods rationaliseringerne stadig er
kvindernes bløde værdier, som holdes i højsædet i de sociale institutioner
(selvom man nogle steder er inde ved benet). Det er nok ganske rigtigt at
lade beslutningen ligge ude hos de udstationerede, som ved hvor skoen (eller
boxer-shorts'ene) trykker.

Mvh Johan