hvor ligger sikkerhedskopien?
Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-02-04 16:16

Jeg skal til at formattere hele dynen. Jeg har så taget en sikkerhedskopi i
Outlook og så skulle jeg vel kunne gemme den fil og imortere den igen
bagefter og således beholde mails og adresser og den slags.

Men hvor ligger den sikkerhedskopi henne?

ras

Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-02-04 16:20

"rasmus carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

- og giver det problemer at jeg skifter fra outlook2002 til 2003?

ras

Fra : Calle.

Dato : 27-02-04 16:31

rasmus carlsen wrote:
> [...]
> imortere den igen bagefter og således beholde mails og adresser og
> den slags.
>
> Men hvor ligger den sikkerhedskopi henne?

filer>importer/exporter, og væl så den rigtige i listen

--
Calle

Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-02-04 16:32

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> filer>importer/exporter, og væl så den rigtige i listen

- men efter formattering af HD kan jeg jo ikke importere den ... derfor skal
jeg vel kopiere den til anden pc eller disk.

ras

Fra : Calle.

Dato : 27-02-04 17:14

rasmus carlsen wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> - men efter formattering af HD kan jeg jo ikke importere den ...
> derfor skal jeg vel kopiere den til anden pc eller disk.

det er jo lige præcis det funktionen kan

--
Calle