Åben hus
Fra : Poul Dam

Dato : 25-04-01 05:59

Hej ses vi lørdag omkring middag til åben hus hos MPmotorcykler og søndag
samme tid til åben hus hos Rydberg. Jeg vil have målt ydelse begge steder
for at se forskellen.
Vi ses PD CBR1100

Fra : Morten Juel

Dato : 25-04-01 07:22

hvor i landet er det ??

Mvh
Morten

Fra : Henry

Dato : 25-04-01 08:55

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> hvor i landet er det ??

http://www.rydbergsmc.dk/
http://www.mp-motorcykler.dk/

tror jeg

Henry

Fra : Morten Juel

Dato : 25-04-01 11:06

ARGH på den forkerte side af den dyre bro ! ;o(

Mvh
Morten

Fra : Albert

Dato : 25-04-01 11:53

Kok MC Herning har Honda+Bimmer åbent hus her i weekenden

Fra : Henry

Dato : 25-04-01 17:49

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> ARGH på den forkerte side af den dyre bro ! ;o(

Ja det vil koste dig hele 230 kr i broafgift.

Henry

Fra : Allan jørgensen

Dato : 25-04-01 19:42

Henry <henry@mail.removethis.dk> skrev i en

> "Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja det vil koste dig hele 230 kr i broafgift.

240 kr. 120kr hver vej

-- Allan(FZR600US)som var på fyn i weekenden
_ .....--..... _ _ .....--..... _
(_)= /- -\ =(_) (_)= /- -\ =(_)
/ \_____/ \ / / -QOo--\ \
(O \_/ O) ( / \ _-_-_ / \ )
| (_)_(_) | \ / I__|__I \ /
( }/ [| |] \{ ) \| [FZR] L/
\ | [|.--.[| | / \ .-----. {O)
\ \[||\~|[|/ / \|\~\~| { )
\[||~/||] / [|~/~/|]{-)
|\~| |\~\~| / /
|~/| |~/~/|
`~´ ` ~ ´

Fra : Henry

Dato : 25-04-01 08:04

"Poul Dam" <pouldam@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme tid til åben hus hos Rydberg. Jeg vil have målt ydelse begge steder

Hvad får dig til at tro at der er forskel? (udover de normale småforskelle)?

Jeg kunne godt lokkes der ned, er der fri rullninger?

Henry

Fra : Tommy

Dato : 25-04-01 11:40

Jeg kommer desværre ikke med 9R´en i år og banker den store tunge multi cc
)

Skal desværre på ring Djursland og lege med bla. bette Anders R. Og det glæder
jeg mig slet ikke til...

Desuden skal jeg ej heller køre for langt på den lille blå efter jeg har
krøllet den, alt falder af i farten :)

Tommy

Poul Dam skriver:

Fra : Anders Olesen

Dato : 25-04-01 12:57

>Skal desværre på ring Djursland og lege med bla. bette Anders R. Og det
glæder
>jeg mig slet ikke til...

Hvad skal du på Ring Djursland?
Ikke for at snage, det lyder bare interressant.

Fra : Poul Dam

Dato : 26-04-01 05:54

"Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kommer desværre ikke med 9R´en i år og banker den store tunge multi cc
Hej Tommy var det 18hk min havde mere end din til povermeet sidste
år.
PD CBR1100

Fra : Tommy

Dato : 26-04-01 23:45

Joo, knap 18 så vidt jeg husker.

Men det er egentligt også mest fordi den er krøllet og mere egner sig til bane
end landevej jeg ikke lige når forbi Rydberg.

Tommy

Fra : Henry

Dato : 30-04-01 08:51

> Hej ses vi lørdag omkring middag til åben hus hos MPmotorcykler og søndag
> samme tid til åben hus hos Rydberg. Jeg vil have målt ydelse begge steder
> for at se forskellen.

Hvad var så forskellen??

Jeg nåede kun Rydbergs MC, hvor jeg fik målt ca. 100hk i asfalten på min
VFR800.

Henry

Fra : Poul Dam

Dato : 02-05-01 22:59

Den blev målt til 173 ved MP og 172 ved Rydberg, så det kan vel kaldes ens.
PD CBR1100

Fra : Henry

Dato : 03-05-01 15:13

> Den blev målt til 173 ved MP og 172 ved Rydberg, så det kan vel kaldes
ens.
> PD CBR1100
Så må du jo næste have rendt af med en præmie i den klasse, eller hu?

Henry

Fra : Poul Dam

Dato : 03-05-01 22:32

> Så må du jo næste have rendt af med en præmie i den klasse, eller hu?
>
> Henry
>
> Der var lige en ZX12 med en frisk udstødning der have 2 hk mere, så
desværer.
PD CBR1100

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 03-05-01 23:37

> desværer.

Den må da nærmest have været standard (ZX12'eren)?

Mvh
Steen

Fra : Poul Dam

Dato : 04-05-01 05:53

> Den må da nærmest have været standard (ZX12'eren)?

Standard ligger ZX12´eren 152-154 hk
PD CBR1100

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 04-05-01 07:53

> Standard ligger ZX12´eren 152-154 hk

Ikke mere? Ok, så var den nok ikke helt standard

Mvh
Steen

Fra : Henry

Dato : 04-05-01 08:21

> Ikke mere? Ok, så var den nok ikke helt standard

Nope, det er den ikke.

Effekten er målt på baghjulet, så med 175hk i jorden må den jo nærmest have
195hk på tappen (fabriksopgivelsesstedet) og det er jo lidt over standard
versionen.

Se http://www.rydbergsmc.dk

Henry