Ø:lagerlokale
Fra : Jens Jacobsen

Dato : 27-02-04 10:54

Har du eller kender du en, der vil udleje 40-80 kvm lagerlokale i stueplan
tørt og frostfrit.Lejemålet skal bruges til opbevaring af
kopimaskiner,printere og hårde hvidevarer.
geografisk foretrækkes stevns-køge område

mvh Jens

---

Fra : Robert Petersen

Dato : 27-02-04 11:26

"Jens Jacobsen" <jelle@privat.dk> wrote in message
> [...]
> tørt og frostfrit.Lejemålet skal bruges til opbevaring af
> kopimaskiner,printere og hårde hvidevarer.
> geografisk foretrækkes stevns-køge område

Hej Jens...

Har du kigget lidt på de gamle Veng Lokaler i Hellested ? De står næsten
tomme, og jeg er ret sikker på at du leje en lille bitte del af det..

Hilsen Robert