Dobbelt helligdage i Outlook XP
Fra : Robert

Dato : 27-02-04 10:45

Hej..

Ved en fejltagelse har jeg tilføjet helligdagene to gange i min kalender.
Jeg har tidliger set at de kan fjernes....men hvordan er det nu lige man gør
det???

Robert.

Fra : GiWeo

Dato : 27-02-04 11:01

Hejsa

>Ved en fejltagelse har jeg tilføjet helligdagene to gange i min kalender.
>Jeg har tidliger set at de kan fjernes....men hvordan er det nu lige man gør
>det???

Funktioner->Indstillinger->Kalender-indstillinger->Tiljøje helligdage>
Fjer så "fluebenet" ud for de lande du ikke længere vil have på listen

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Robert

Dato : 27-02-04 11:44

Hej Lars.

Det virker ikke. Da jeg kun har helligdage for DK bliver min OK-knap inaktiv
når jeg fjerner fluebenet. Problemet er at jeg har fået tilføjet
DK-helligdage to gange og vil gerne ha' fjernet det ene sæt.

Robert

Fra : jv

Dato : 01-03-04 07:22

> [...]
> når jeg fjerner fluebenet. Problemet er at jeg har fået tilføjet
> DK-helligdage to gange og vil gerne ha' fjernet det ene sæt.

Under hjælp fandt jeg flg.:

Fjerne helligdage

Klik på Kalender .
Peg på Aktuel visning i menuen Vis, og klik derefter på Begivenheder.
Marker de helligdage, du vil fjerne. Hvis du vil markere flere rækker, skal
du trykke på CTRL og klikke på de efterfølgende rækker.
Klik på Slet på standardværktøjslinjen.
Tip!

Hvis du hurtigt vil fjerne alle et lands eller en regions helligdage, skal
du klikke på kolonneoverskriften Placering for at sortere listen over
begivenheder, så alle landets eller regionens helligdage vises samlet.