Titel på nummer søges.
Fra : Martin

Dato : 26-02-04 23:39

Hejsa alle

Jeg har igennem et stykke tid haft lyttet meget til et "Studio 33 - Best of
The 80's Mix."
I dette mix er der et ganske lille stykke af et nummer jeg egentlig godt
kender, men absolut bare ikke kan komme i tanke om hverken titel og/eller
kunster, på.

Mit spørgsmål går så på om der kunne være nogen af jer der kunne hjælpe mig
ud af denne hjertenskærende knibe ?

Har lavet et lille lydklip der kan hentes og vurderes udfra.
Klippet ligger her: http://trutter.dk/trut.mp3

Hvis der var en venlig sjæl der kunne fortælle mig en titel, eller
kunsternavn til dette stykke musik.
Det er specielt det klaver-agtigt lignende der får mig til at vende vrangen
ud på mig selv, over at jeg ikke kan huske det.

På forhånd tak

/Martin

Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 27-02-04 00:09

"Martin" <tmm@CUTtrutter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vrangen
> ud på mig selv, over at jeg ikke kan huske det.

Hej Martin. Jeg er faktisk 100% sikker på, at det er starten på "The
Hooters" med "Satellite" vi hører. Ud og få fat på den, så du kan sove
roligt igen

mvh Claus

Fra : Martin

Dato : 27-02-04 00:22

Hejsa

"Claus Hegelund Skaarup" <skaarup75na@yahoo.dk> wrote in message

> Hej Martin. Jeg er faktisk 100% sikker på, at det er starten på "The
> Hooters" med "Satellite" vi hører. Ud og få fat på den, så du kan sove
> roligt igen

Jeg skal straks gøre et ihærdigt forsøg.

Mange tak for det hurtige svar, iøvrigt :)

/Martin