Re: farvning af lædertøj
Fra : Sven Møller Jensen

Dato : 24-04-01 23:30

Dette ikke så meget om farvning men om reparation.
Jeg var på markedet sidste år i Viborg og købte
en dåse "Tip-Top" læderbalsam.
Kokosfedt - Lanolin- Bivoks -
Producent: Lysgaardsvej 19, Skelhøje, 7470 Karup.
Telf. 86 66 15 05
Har gode erfaringer med, at ved påsmøring med svamp, trækkes
de originale farver 0ud og med over på pletter og misdannelser, og
imprægnerer mod regn og fugt. (Virker effektivt også på træ!)
Benytter produktet på mine handsker og støvler og på min
læderfrakke, når jeg cykler i de 3 vintermdr.
P.S. Betalte naturellement alt for meget, men sådan er det med
impulskøb! Men den strækker l-a-n-g-t.

--

"Per 'aspera ad astra"