Slankepiller
Fra : Padmé Amidala

Dato : 26-02-04 14:17

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få et overblik over hvilke lovlige
(og dermed receptpligtige) slankepiller der kan fås i Danmark?

Jeg er bekendt med Reduktil og Xenical.. Hvilke andre findes der?

VH
Padmé

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-02-04 15:47

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at få et overblik over hvilke lovlige
> (og dermed receptpligtige) slankepiller der kan fås i Danmark?

http://www.netdoktor.dk/medicin/skema/slankemidler.htm

Mvh. Lisbeth

Fra : Padmé Amidala

Dato : 26-02-04 18:47

"Lisbeth Jacobsen" <Lisbeth495NOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> http://www.netdoktor.dk/medicin/skema/slankemidler.htm
>
> Mvh. Lisbeth

Tak for hjælpen.. jeg havde været inde på netdoktor, men kunne bare ikke
finde en oversigt... jeg troede egentlig der var flere præparater på
markedet..

VH
Padmé

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 11:30

> Tak for hjælpen.. jeg havde været inde på netdoktor, men kunne bare ikke
> finde en oversigt... jeg troede egentlig der var flere præparater på
> [...]

Hej Padme

Jeg kan oplyse dig,at en af de slags slankepiller, der blev taget ud af
markedet for et stykke tid siden,er kommet tilbage igen.Min søster har fået
det,og har tabt 10Kg på et par måneder.De virker effektivt.Du skal
selvfølgelig snakke med din læge om det,da du skal gå til kontrol..
Hvis det er kan du lige maile til mig.

Hilsen
AM