Hvordan er det nu lige med det der NFSU???
Fra : Simon D

Dato : 26-02-04 10:57

Hej
Jeg forsøger at få NFSU til at køre, men skærmen bliver bare sort 5 sek og
så tilbage til skrivebordet. Jeg har prøver at instellerer patch 4, men med
samme resultat. Er der nogle som kan hjælpe, for jeg mener at kunne huske at
jeg vidst ikke er den eneste der har haft problemer med det!!!
Simon

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-02-04 11:37

"Simon D" <side@"fjern"stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> jeg vidst ikke er den eneste der har haft problemer med det!!!

1. Du kunne jo gå ned og få den byttet til en EU ver.
2. Du går ind i kontril panel ( Internatiomale & sproglige instilninger)
og vælge USA.

EA tror åbentbart at USA er hele verden i hverfald med NFSU,
men du kan få en EU ver.

Kurt