Flesh and Blood
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 26-02-04 11:46

Der var engang en der nævte Paul Verhoevens "Flesh and Blood" omkring
middelalder film. Er den værd at have i samlingen. Kan nemlig ser Loaded 24
7 har fået den rimelig billigt. Men har før dummet mig med at købe de har
ældre film, som var gode dengang, men idag....tjaeeee...så er pengene nok
bedre brugt på noget andet.

Mvh. Brian

Fra : Morbid Angel

Dato : 26-02-04 13:44

On Thu, 26 Feb 2004 10:45:38 -0000, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner@mail1.stofanet.dkREMOVETHIS> wrote:

> [...]
>ældre film, som var gode dengang, men idag....tjaeeee...så er pengene nok

Det en meget erotisk film må jeg sige, men jeg kunne da godt lide den
da jeg så den i biografen, en af Rutger Hauer's bedste roller også får
du set Jennifer Jason Leigh helt nøgen =)~

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-02-04 15:16

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Der var engang en der nævte Paul Verhoevens "Flesh and Blood" omkring
> middelalder film. Er den værd at have i samlingen. Kan nemlig ser Loaded 24

*Spørger* du om det? Jeg savner et spørgsmålstegn.

Jeg synes filmen var klodset på mange måder, og for sexfikseret. Men
der var da nogenlunde sen-middelalderstemning i den, og okay
skuespillere og -inder.

Hvad skal du gi' for den? Jeg havde nok købt den hvis prisen var en
halvtredser, men ikke hvis den var dyrere.

--
Peter Knutsen

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 26-02-04 19:12

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> *Spørger* du om det? Jeg savner et spørgsmålstegn.

Her får du det så ? Jep det var et spørgsmål.

> [...]
>
> Hvad skal du gi' for den? Jeg havde nok købt den hvis prisen var en
> halvtredser, men ikke hvis den var dyrere.

naaaarh lidt mere, ca. 10£ så det er for dyrt efter din mening.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-02-04 18:26

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Her får du det så ? Jep det var et spørgsmål.

Normalt brokker jeg mig ikke over andre folks sprog, men jeg synes det
er en god vane at folk bruger spørgsmålstegn når de stiller spørgsmål.

> naaaarh lidt mere, ca. 10£ så det er for dyrt efter din mening.

Ja, jeg vil fraråde dig at købe den.

--
Peter Knutsen

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 26-02-04 19:26

> Normalt brokker jeg mig ikke over andre folks sprog, men jeg synes det
> er en god vane at folk bruger spørgsmålstegn når de stiller spørgsmål.

Point taken

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 26-02-04 18:26

> Normalt brokker jeg mig ikke over andre folks sprog, men jeg synes det
> er en god vane at folk bruger spørgsmålstegn når de stiller spørgsmål.

Kan du i øvrigt ikke opgive din dårlige vane med at dele folks sætninger op,
når du svarer på dem. Det gør det imo sværere at læse (især når du som i
denne tråd klipper midt i et firmanavn).

MvH Mikkel

Fra : Jesper

Dato : 26-02-04 16:40

> [...]

> ældre film, som var gode dengang, men idag....tjaeeee...så er pengene nok

Det er en Must own!
Har den desværre ikke på DVD endnu, kun VHS. Det er klassisk Verhoeven
før han blev Hollywood instruktør, Rutger Hauer, Jennifer Jason Leigh og
Susan Tyrrell leverer fremragende præstationer.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Sonny

Dato : 26-02-04 22:10

"Jesper" skrev i en meddelelse:
"Det er en Must own! Har den desværre ikke på DVD endnu, kun VHS. Det er
klassisk Verhoeven før han blev Hollywood instruktør, Rutger Hauer, Jennifer
Jason Leigh og Susan Tyrrell leverer fremragende præstationer."

Enig. Indrømmet er jeg særdeles Verhoeven-glad, men filmen leverer kød og
blod (samt en smule pest) for alle pengene ... og endnu engang et
informativt kommentarspor fra den gale hollænder!! Anbefales.

Fra : Peter Holm

Dato : 09-03-04 20:44

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
> at købe de har ældre film, som var gode dengang, men
> idag....tjaeeee...så er pengene nok bedre brugt på noget andet.

klart en af mine farvoritter!

Peter