hvad kan I anbefale? DDDhose.com
Fra : Jeppe Møller

Dato : 26-02-04 09:27

http://www.dddhouse.com/dddhouse/en/index.jsp?action=cat&categoryID=1
Jeg har siddet og fundet nogle gode film frem til jer - i kan bestille 4
under 'weakly cheap sales' og stadig være under 80kr toldgrænsen.
Jeg har handlet på stedet flere gange og normalt kommer filmene 5-10 dage
efter bestilling.

Anbefalinger:
- God of Cookery (Stephen Chow) - http://www.imdb.com/title/tt0116426/
- Prodigal Son - http://www.imdb.com/title/tt0085211/

Jeg overvejer at købe:
- Prison on Fire 1+ 2 - ser gode ud: http://www.imdb.com/title/tt0093304/
og http://www.imdb.com/title/tt0103044/
- Fong Sai Yuk - ser heller ikke ringe ud
http://www.imdb.com/title/tt0106936/ og http://www.imdb.com/title/tt0106937/

Det blev til en god række links, men er der andre film på siden i kan
anbefale?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-02-04 09:37

"Jeppe Møller" <NOTTHISjeppem2@gjk.dk> escribió

> - Fong Sai Yuk - ser heller ikke ringe ud
> http://www.imdb.com/title/tt0106936/ og
http://www.imdb.com/title/tt0106937/

Fong sai Yuk er ok hvis man er fan af genren. Billed og lydkvaliteten er
ikke sñrlig interessant, underteksterne er elendige, originalsproget er
eftersynkroniseret. hvis du vil se jet li kung fu, vil jeg hellere anbefale
dig fist of legend og once upon a time en china I og II.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 26-02-04 11:35

> [...]

anbefale
> dig fist of legend og once upon a time en china I og II.

Nej jeg var heller ikke så begejstret for Fong Sai Yuk, men til gengæld
synes jeg godt om Once upon... Fist of Legend er også rigtig god, men jeg
synes ikke rigtig man kan opdrive en dvd version der ikke er synkroniseret
eller skamklippet, eller er det bare mig.

Mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-02-04 11:27

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@mail1.stofanet.dkREMOVETHIS> escribió

> Fist of Legend er også rigtig god, men jeg
> synes ikke rigtig man kan opdrive en dvd version der ikke er synkroniseret
> eller skamklippet, eller er det bare mig.

Ja det er rigtig trist. ærgeligt at Hong kong legends ikke kan få fingrene i
den. Stadig sidder jeg med et stort smil på læberne i flere af scenerne,
f.eks hvor Jet li ordner en hel Dojo

Forresten er det da træls lige at blive gjort opnærksom på tilbud fra
dddhouse.com, denne tråd har ige kostet mig 635 HKD

Returner (dts) $40.0
King Of Beggars (Deltamac)$40.0
Zu:Warriors From The Magic Mountain (Universe) $25.0
God Of Cookery The $25.0
King of Comedy $30.0
Hard Boiled (dts) $80.0
God Of Gambler's Return (dts) $80.0
Game Of Death (Universe) $25.0
God Of Gamblers (dts) $80.0
Stormriders The (dts) 25.0

Shipping Cost:185.0
Grand Total:HK$ 635.0

Men så ar jeg jo også til en weekend eller to
MEd venlig hilsen
Lars hoffmann

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 13:57

> [...]
>
> Forresten er det da træls lige at blive gjort opnærksom på tilbud fra
> dddhouse.com, denne tråd har ige kostet mig 635 HKD

Jeg blev lige inspireret af jeres indkøb

Har købt følgende hos cd wow.....

DVD Region Free - Tetsuo II: Body Hammer
DVD Region Free - Tetsuo: The Iron Man
DVD Region Free - Versus
DVD Region 2 - Project A: Special Platinum Edition
DVD Region 2 - The Killer: Special Collector's Edition

Hvad har I at sig til dem?

Rune

Fra : Jeppe Møller

Dato : 26-02-04 13:57

> Forresten er det da træls lige at blive gjort opnærksom på tilbud fra
> dddhouse.com, denne tråd har ige kostet mig 635 HKD

Jeg må skyldbetynget skynde mig at beklage...
/JeppeM