Glatte fliser
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-02-04 08:42

Flisearealet (sf-sten) foran vores nyerhvervede hus har en algebelægning,
der bliver meget glat, når vejret er vådt.

Hvordan kommer jeg lettest (og billigst) denne algebelægning til livs uden
at skade miljøet i øvrigt?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 26-02-04 09:15

Det kan jeg godt fortælle noget om, men kun på en e-mail, og din duer vist
ikke. min kan du sætte a-g. foran
Gunnar

Fra : Madsen

Dato : 26-02-04 09:53

On Thu, 26 Feb 2004 09:14:51 +0100, "Gunnar Grooss"
<g.grooss@oncable.dk> wrote:

>Det kan jeg godt fortælle noget om, men kun på en e-mail, og din duer vist
>ikke. min kan du sætte a-g. foran

Hvorfor må resten af gruppen ikke høre om dit
gode råd ? Er det ikke netop det som er meningen
med denne gruppe ?
Vi er da sikkert mange som har glatte fliser.

mvh Madsen

Fra : pusmand

Dato : 26-02-04 11:55

"Madsen" <madsen@XnXoXsXpXaXm.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor må resten af gruppen ikke høre om dit
> gode råd ? Er det ikke netop det som er meningen
> med denne gruppe ?
> Vi er da sikkert mange som har glatte fliser.
>
> mvh Madsen

Undrer mig over, at jeg ikke kan se hr. Grooss's indlæg ????

Fra : Carsten Keller

Dato : 26-02-04 12:52

"pusmand" <pusmand@ofir.dk> wrote in message
> Undrer mig over, at jeg ikke kan se hr. Grooss's indlæg ????

Han har sendt en cancel-request. Man kan godt slette egne indlæg, hvis
serveren vel at mærke accepterer det...

Keller

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-02-04 13:32

<g.grooss@oncable.dk> wrote:

> Det kan jeg godt fortælle noget om, men kun på en e-mail, og din duer vist
> ikke. min kan du sætte a-g. foran

Der er en helt enkel forklaring på, at der ikke er en brugbar email-adresse
som afsender på mit indlæg: Jeg er dødtræt af at få den ene adresse efter
den anden tæppebombet af spammere. Og som Madsen pointerer, så er det normal
kutyme at svare i gruppen, så andre også kan se svaret.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 26-02-04 11:20

> Hvordan kommer jeg lettest (og billigst) denne algebelægning til livs uden
> at skade miljøet i øvrigt?

Jeg ville bruge Rodalon, og sprøjte efter doseringen på flasken. Det virker
i hvert fald.

Mvh Maria

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-02-04 13:33

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev

> Jeg ville bruge Rodalon, og sprøjte efter doseringen på flasken. Det
virker
> i hvert fald.

Tak, det vil jeg prøve.

Erik Ginnerskov