Region-reset på Teac DW-224E-A? (i Pismo)
Fra : kk

Dato : 26-02-04 02:31

Jeg har skiftet min Pismos DVD/CD afspiller ud med en Teac DW-224E-A
DVD+CD-R-RW - fungerer fint (købt hos avitos.de) - brænder CD med 24x/8x
- men jeg kan ikke finde noget, der kan resette DVD-regionerne. Jeg var
helt ny på DVD-området, da jeg købte den, og ville måske ikke have
investeret, hvhis jeg havde været klar over det her med regioner - og at
systemet åbenbart bestemmer, hvor man skal købe sine DVD'er...?!

Nogen?

vh
krabat

Fra : mac104

Dato : 06-03-04 23:48

Hej krabat ...og velkommen hjem!

Det lader vist til at vi kender hinanden... Jeg rådede dig til at købe
en Teac DW-224e jeg sendte dig links til produktet samt
installationsinstrukser - remember?

Nu siger du at du har anskaffet dig et Teac DW-224e-a drev i stedet...

Hvilke regioner har du evt. problemer med at se?...

I alle tilfælde er det meget risikabelt at flashe sit drev da det meget
nemt kan gå galt... Teac drevet er som bekendt ikke officielt
understøttet din powerbook så jeg tror du vil få svært ved at finde
reset instrukser til brug under Mac OS.

Her er dog en god mac side hvor du kan finde svar omkring dvd og reset:
http://web.tiscali.it/thinkdifferent/index.html

Med et hurtigt kig fandt jeg vist en flasher til PC... ved ikke om det
virker under Virtual PC:

http://www.dvdidle.com/dvd-region-free.htm

hvis du tør! JEG vil hellere fraråde dig at gøre det!

Vetskyst Hustler
PISMO

http://www.kandu.dk/