Lukke popup vindue
Fra : Bach|DK|

Dato : 25-02-04 22:58

Kan man på en eller anden måde få sit popup vindue lukket automatisk
efter et givent stykke tid. Eller endnu bedre; så snart popup-vinduet
bliver inaktivt?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-02-04 23:34

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup3.htm

>Eller endnu bedre; så snart popup-vinduet
>bliver inaktivt?

Nej.

Husk lige at mange har valgt ikke at kunne se popupvinduer, så
brugbarheden af dem er efterhånden minimal.
--
Knud

Fra : Bach|DK|

Dato : 26-02-04 09:29

> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup3.htm

Tak for det. Men kan det virkelig passe at man skal sidde og vente på at
det lukker. Når jeg surfer videre med vinduet åbent så forsvinder det
ikke.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Bach|DK|

Dato : 26-02-04 11:38

> Tak for det. Men kan det virkelig passe at man skal sidde og vente på
> at det lukker. Når jeg surfer videre med vinduet åbent så forsvinder
> det ikke.

Har fundet en løsning. Scriptet skulle bare lægges ind under menuen
istedet for :)

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Denn!s H

Dato : 26-02-04 12:26

"Bach|DK|" <post@INGENSPAMTAKm-b-f.dk> skrev i en meddelelse
> Har fundet en løsning. Scriptet skulle bare lægges ind under menuen
> istedet for :)
> Michael Bach

Hej Michael

Dit popup vindue lukker ikke efter 30 sek. hos mig.
Prøv at tilføje denne linie i din body kode <body
onload="setTimeout(window.close, 30000)" ......

Du kan godt få et popup vindue til selv at lukke når brugeren flytter sin
cursor væk fra dit popup vindue
JavaScript funktionen kunne bygge på onBlur="self.close()"

--
Denn!s

Fra : Bach|DK|

Dato : 26-02-04 21:55

> Dit popup vindue lukker ikke efter 30 sek. hos mig.
> Prøv at tilføje denne linie i din body kode <body
> onload="setTimeout(window.close, 30000)" ......

Lyder mærkeligt. Den lukker fint hos mig, både i IE og Mozilla.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Bach|DK|

Dato : 26-02-04 22:10

> Prøv at tilføje denne linie i din body kode <body
> onload="setTimeout(window.close, 30000)" ......

Det eneste jeg har stående under BODY er det her:
<BODY class="ta" OnLoad="doPopup();">

Hvor skal jeg indsætte det du nævner?
(sorry men er ikke god til HTML) :)

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-02-04 22:23

"Bach|DK|" <post@INGENSPAMTAKm-b-f.dk> skrev

> Det eneste jeg har stående under BODY er det her:
> <BODY class="ta" OnLoad="doPopup();">
>
> Hvor skal jeg indsætte det du nævner?

<BODY class="ta" OnLoad="doPopup();setTimeout(window.close, 30000)">

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Bach|DK|

Dato : 26-02-04 22:27

> Hvor skal jeg indsætte det du nævner?
> (sorry men er ikke god til HTML) :)

Orv har fået det til at virke. Sorry

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Bach|DK|

Dato : 26-02-04 22:39

> Orv har fået det til at virke. Sorry

Virker det også hos jer nu, med lukning efter 30 sekunder?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Denn!s H

Dato : 26-02-04 12:29

.... glemte lige at i gruppen
dk.edb.internet.webdesign.clientside
sidder der nogle genier og venter på dine spørgsmål om popup

--
Denn!s