Phantomplate
Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-02-04 22:09

Er der nogen der ved om nedenstående virker:

http://www.phantomplate.com/photoblocker.html

Fra : John Sahl

Dato : 25-02-04 22:13

Henrik Larsen wrote:
> Er der nogen der ved om nedenstående virker:
>
> http://www.phantomplate.com/photoblocker.html

Det gør det ikke.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : John Sahl

Dato : 25-02-04 22:13

John Sahl wrote:
> Det gør det ikke.

I Danmark i al fald.

Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-02-04 22:11

er det fordi vi har andre fotovogne end USA ?

Fra : Allan Møller

Dato : 25-02-04 22:13

> Er der nogen der ved om nedenstående virker:
> http://www.phantomplate.com/photoblocker.html

Hehe - spørg Jan W.

Nej det har vist været oppe her i gruppen masser af gange og det ender vist
altid
med at folket bliver enige om at det ikke virker her i Danmark.

Nu husker jeg ikke altid lige godt men Jan W har vist lavet en reportage
omkring produktet og
han kom også frem til at det ikke virker.

Mvh. Allan

Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-02-04 22:27

Så vil jeg spare mine 400,-

Tak for svaret John og Allan

Fra : Nismo

Dato : 01-03-04 21:36

Jeg mener at grunden til at det ikke virker i DK, er at der i DK bliver
brugt rød blits.

--
Nismo

www.johnnyg.dk