Fotovognene.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-02-04 20:29

Ser lige at pressen har fået opgørelsen for hvad de automatiske
fartfælder har afstedkommet i 2003.

Over 1000 om dagen! Det er godt nok mange, synes jeg. Uanset hvor
uhensigtsmæssigt de har valgt at stille dem op.

Det må give plads til en yderligere sænkning af indkomstskatten næste
år.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 25-02-04 20:29

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> uhensigtsmæssigt de har valgt at stille dem op.
>
> Det må give plads til en yderligere sænkning af indkomstskatten næste

Hvor meget havde du tænkt dig at bidrage med

Jeg har valgt en alternativ sænkningsmetode
--
Møller

Fra : TGD

Dato : 25-02-04 22:28

<KLIP>

> Det må give plads til en yderligere sænkning af indkomstskatten næste
> år.

Hvorfor give til alle, det skal da holdes i familien af bilejere...