Afkalker Twin water
Fra : Lars Nørgaard

Dato : 25-02-04 13:09

Er der nogen i NG der har erfaringer med et vandbehandlings system der
hedder Twin water ?

Det skulle både opløse kalk og samtidigt give vandet en positiv energi.

Det forhandeles af et firma der hedder Clevertec.

www.clevertec.dk

Fra : Leonard

Dato : 25-02-04 22:02

Lars Nørgaard <larsn@os.dk> wrote:

>Er der nogen i NG der har erfaringer med et vandbehandlings system der
>hedder Twin water ?

Næh, men hvis du prøver det så hører jeg gerne om resultatet.
De bruger nogle ord jeg ikke kender i deres tekst:
energetisk
fysikalsk
hvad mon de betyder?

--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : H. Johansen

Dato : 27-02-04 01:13

> Næh, men hvis du prøver det så hører jeg gerne om resultatet.
> De bruger nogle ord jeg ikke kender i deres tekst:
> [...]

ja, jeg ved det ikke, men det er godt nok store ord de bruger....

[klip]

a.. Energetisk struktureret plus vand giver mange positive virkninger på
mennesker dyr og planteliv.
a.. Immunsystemer forstærkes = færre sygdomme.
a.. Planter/blomster holder længere.
a.. Holdbarheden forlænges på frugt og grønsager.
a.. Forbedrer smagen og holdbarheden i kaffe og madlavning.
a.. Fjerner uønskede lugt og smag i drikkevandet.
a.. Ingen fastsiddende kalk og jern aflejringer hvor vandet benyttes.
a.. Bakterievækst hæmmes med op til 40 gange i stillestående vand.
a.. Hæmmer algevækst.
a.. Store besparelser på sæbeforbrug.
[klip]

se bare http://www.clevertec.dk/files/multimedie/twin_2.swf
LOL
det er "overbevisende"

Er der kun mig der synes det "lugter" ?
(nåh nej dimsen fjerner uønskede lugte)

VH /H

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-02-04 01:04

Leonard skrev:
> De bruger nogle ord jeg ikke kender i deres tekst:
> energetisk
> fysikalsk
> hvad mon de betyder?

Humbug ?