Serviceskama til Yaris
Fra : Ukendt

Dato : 25-02-04 19:43

Halløj

Nogen som har et officielt service"skema" eller lign til Yaris?

Jeg ville gerne have lidt data på hvornår de forskellige ting på Yaris skal
efterses og skiftes og det skal IKKE bare være grebet ud af luften.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-02-04 19:59

Hej!

Tom wrote:

> Jeg ville gerne have lidt data på hvornår de forskellige ting på Yaris skal
> efterses og skiftes og det skal IKKE bare være grebet ud af luften.

Folk her kører i bilen til tingene går istykker (kan kendes på div. lyde ) og
_så_ skiftes de :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Jan Zepelin

Dato : 25-02-04 23:52

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Folk her kører i bilen til tingene går istykker (kan kendes på div. lyde
) og
> _så_ skiftes de :)
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader
>
> "Ontopic - where available"

Hej Tom

Opdateret skema fås hos Toyota med faste (lave) priser for
service/km-interval.

Hilsen Jan,
Yaris Verso-ejer

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-02-04 00:12

Hej!

Jan Zepelin wrote:

> "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> ) og
>
> Opdateret skema fås hos Toyota med faste (lave) priser for
> service/km-interval.

Du kan jo passende svare på Toms indlæg og ikke mit. Det er uhøfligt at tale
"henover" hovedet på folk :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 16:23

> Hej Tom
>
> Opdateret skema fås hos Toyota med faste (lave) priser for
> service/km-interval.

Vil det sige at de vil udleve (og hjælpe) hjemmemekanikere med et skema, for
et lille gebyr?

For jeg gider netop ikke at bilen skal serviceres af toyota, det er alt for
dyrt at have en mand til 600 Kr i timen til at skifte olier og lign.

Fra : Henrik B.

Dato : 26-02-04 22:30

Tom wrote:
::: Hej Tom
:::
::: Opdateret skema fås hos Toyota med faste (lave) priser for
::: service/km-interval.
::
[...]

Lav da for pokker en service-aftale. Det er minimalt, hvad det koster og så
kører du bare bilen til service, når tid er. Ingen ekstraregninger om så de
bruger 20 timer.

M.v.h.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 29-02-04 12:59

Den Wed, 25 Feb 2004 19:42:37 +0100, skrev "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com>:

> [...]
>
>Jeg ville gerne have lidt data på hvornår de forskellige ting på Yaris skal
>efterses og skiftes og det skal IKKE bare være grebet ud af luften.

Fik du fat i serviceskemaet?

Ellers har jeg dem til en Yaris Verso 1,3, 15, 30, 45 og 60.000 km's
eftersyn.
Jeg kan godt scanne dem ind til dig.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Ukendt

Dato : 29-02-04 17:15

> Fik du fat i serviceskemaet?

Nej

> Ellers har jeg dem til en Yaris Verso 1,3, 15, 30, 45 og 60.000 km's
> eftersyn.
> Jeg kan godt scanne dem ind til dig.

Det må du MEGET gerne