adware program
Fra : Brizz

Dato : 25-02-04 19:30

Hvilket adware program er godt og gratis?

Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Alex Holst

Dato : 25-02-04 20:14

Brizz wrote:

> Hvilket adware program er godt og gratis?

Din hjerne, og den virker baade paa Mac, UNIX og Windows systemer!

Godt, gratis og cross-platform. Hva' be' har!

Fra : Kasper Dupont

Dato : 25-02-04 21:04

Alex Holst wrote:

> Din hjerne, og den virker baade paa Mac, UNIX og Windows systemer!
>
> Godt, gratis og cross-platform. Hva' be' har!

De fleste hjerner er tilsyneladende platformsafhængige,
en god platformsuafhængig hjerne kan være svær at finde.

/* Would you like fries with that? */

Fra : Peter Mogensen

Dato : 25-02-04 21:54

Kasper Dupont wrote:

> De fleste hjerner er tilsyneladende platformsafhængige,
> en god platformsuafhængig hjerne kan være svær at finde.

Prøv http://brainmaker.com/

.... desværre er det platformsafhængigt :)

Peter

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 26-02-04 08:21

Alex Holst skrev:

> Din hjerne, og den virker baade paa Mac, UNIX og Windows
> systemer!
>
> Godt, gratis og cross-platform. Hva' be' har!

Score +5, insightful

--
Klaus Alexander Seistrup, Copenhagen, Denmark.
http://www.seistrup.dk/ · http://www.pnx.dk/

Fra : Christian Iversen

Dato : 26-02-04 14:45

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Score +5, insightful

This is not slashdot, you insensitive clod!

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Brizz

Dato : 26-02-04 19:22

> Din hjerne, og den virker baade paa Mac, UNIX og Windows systemer!

Den er ikke god og engang imellem smutter der lidt forbi alligevel...

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 25-02-04 20:14

Brizz skriblede:
> Hvilket adware program er godt og gratis?

AdAware
http://www.lavasoft.de/support/download/

--
/Gevaldi

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-02-04 14:45

In article <403cf3fa$0$55941$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
georg_valdi@hotmail.com says...

> AdAware
> http://www.lavasoft.de/support/download/

Og Spybot.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Hans Jensen

Dato : 26-02-04 21:03

Jeg kan godt tale for Spybot.

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-02-04 12:02

Hans Jensen wrote:
> Jeg kan godt tale for Spybot.

Jeg bruger både Ad-Aware og Spybot. Synes ikke der er den store forskel. Kan
også anbefale BPS Spyware Remover (ja ja, livrem og seler )