Andet multimedie
udviske kanter mellem lag i PS
Fra : Peter Holm

Dato : 25-02-04 16:27

Hejsa
Hvordan mindsker jeg kanten mellem to layers?
Findes der et 'blur edges' tool, eller noget i den retning?
Der er jo mange muligheder under Blending Options, men jeg synes ikke jeg
kan finde noget der kan udviske kanten.

Mvh
Peter

Fra : Thomas Madsen

Dato : 25-02-04 17:05

<http://www.myjanee.com/tuts/layermask/layermask.htm>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter Holm

Dato : 25-02-04 21:11

Thomas Madsen wrote:

> <http://www.myjanee.com/tuts/layermask/layermask.htm>

Thx.
Mvh
Peter

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-02-04 10:30

In news:Xns949AADDB6BD9.thomas@madsen.tdcadsl.dk ,
Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> typed:

> <http://www.myjanee.com/tuts/layermask/layermask.htm>

Har du en lignende guide til Paint Shop Pro (8)

--
/Bjarke
http://www.mandril.dk

Fra : B V Jensen

Dato : 29-02-04 13:13

[...]

Hej....

Ja der er mulighed i Psp8 for at lave det samme. (collager)

1. Gå til hjælp

2. Find Product Tour og åbne den.

3. Nu kommer der et nyt skilt op, find Photo Features og åbne den.

4. Find Photo Collage åbne her også.

5.Her dukker der så en film op, som viser på en
letforståelig måde, hvordan man (blødgører) kanter i
f.eks 2 sammensatte billeder, ikke specielt vanskeligt.

Her er der hjælp for det meste i PSP8

Venlig hilsen
Bent'n