Er det sexet piger
Fra : Jens sejr

Dato : 25-02-04 15:47

Blandt mænd hævdes det at fyre med lange tunger skulle være populære blandt
pigerne. Fordi at de skulle kunne slikke F.... bedre end os andre. Nu er
bare jeg tænker jeg har da altid nået de steder jeg skulle når jeg slikkede
en kvinde i skridtet. Hvad specielt skulle der være ved at have en lang
tunge. Er der nogen piger der har prøvet en fyr med en lang tunge og var det
bedre end en mand med en normal størrelse tunge.

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 25-02-04 16:31

"Jens sejr" <sejr@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> bedre end en mand med en normal størrelse tunge.

De mænd og for den sags skyld også piger, som jeg har haft til at slikke min
mis har ikke haft nogle specielle lange tunger og jeg er altid blevet godt
ophidset af det og har endda fået orgasme af at blive slikket, så jeg tror
ikke tungens længde er så afgærende, men mere at den person som slikker ved
hvilke områder i skeden der specielt skal slikkes og suttes på.

Knus
Gitte

Fra : Henning

Dato : 26-02-04 07:46

Gitte Nielsen wrote:

> [...]
> blive slikket, så jeg tror ikke tungens længde er så afgærende, men
> mere at den person som slikker ved hvilke områder i skeden der

Hvis du skal slikkes i skeden, må der da en tunge til af
myresluger dimentioner *G*
Min tunge når i hvert fald ikke kængere ud end ca 2,5 cm,
så jeg kan højst slikke lidt fløde på kanten af "skålen"
Men indtil nu har da ingen kvinde klaget over min tunge
når det drejer sig om at pirre deres klitoris direkte/indirekte

MVH
Henning

Fra : Samsara

Dato : 27-02-04 00:02

> [...]
det
> bedre end en mand med en normal størrelse tunge.

De fyre som har slikket mig, har haft ganske almindelige tungelængder og jeg
har bestemt ikke haft noget at klage over.

Jeg anser ikke tanken om en lang tunge som sexet. Det der er vigtigt for mig
er,
at fyren ved hvordan han skal bruge sin tunge og hvis han ikke ved det, skal
jeg
nok fortælle ham det

Venligst
Samsara