Eftersyn af bil
Fra : Brian Thomsen

Dato : 25-02-04 14:26

Hej alle

Jeg går og overvejer at sende min bil eftersyn (VW Passat
'85), men har i den forbindelse et par spørgsmål:

1. Skal det være hos et Autoriseret VW værksted?
2. Hvad koster selve eftersynet (minus reservedele)?
3. Nogen der har godt kendskab til et værksted i Århus?

--

Mvh.

Brian Thomsen
8000 Århus C

Fra : Mads Breddam

Dato : 25-02-04 14:42

> 1. Skal det være hos et Autoriseret VW værksted?

Tror jeg ikke.

> 2. Hvad koster selve eftersynet (minus reservedele)?

SMC biler (autoriseret VW/Audi) i Esbjerg lavede eftersyn på vores Vento i
sidste måned. Selve eftersynet står i 1050,- excl. moms.

Samlet eftersyn inkl. en del småting som fx.: tændrør, olieskift, dvs.
filtrer, kilerem osv. inkl. moms blev til 3600,-. Det er nok der den oftest
lander, hvis ikke der er noget specielt i vejen.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.