Kalender med ugenr ?
Fra : PM

Dato : 25-02-04 13:51

Ka man på nogen måde hente en kalender til Microsoft outlook eller Ekspres
??

PM

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-02-04 14:02

"PM" <ps98@Zteliamail.dk> skrev :

>Ka man på nogen måde hente en kalender til Microsoft outlook eller Ekspres

Øhh - i Outlook er der da en kalender, men om der ugenr. på den
ved jeg godt nok ikke.
--
Knud

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-02-04 14:15

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Øhh - i Outlook er der da en kalender, men om der ugenr. på
> den ved jeg godt nok ikke.

Det er der.

Man skal dog lige tjekke at det er de korrekte ugenumre - jeg har
været ude for at det var en uge forskudt. Det kan rettes i
indstillingerne: Funktioner => Indstillinger => Indstillinger
(faneblad) => Kalenderindstillinger

Der er et punkt der hedder "Første uge i året" - her skal der stå
"Første firedagsuge".
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : PM

Dato : 25-02-04 20:25

> [...]
> (faneblad) => Kalenderindstillinger
>
> Der er et punkt der hedder "Første uge i året" - her skal der stå

Tak for det hurige svar, den detalje havde jeg overset, da jeg oftes kun
benyter den kalender der hives frem fra værktøjslinien, og den har det
ikke...Men nu ka jeg ihvertfald finde et ugenr.

Tak endnu engang

PM