Andet multimedie
bentjuul 3670
konvertering af HQX fil
Fra : B. Johansen

Dato : 25-02-04 12:28

Hej!

Kan man konvertere en hqx fil fra MAC om til en PC fil?

Det drejer sig om et InDesign dokument, som jeg har fået tilsendt fra et
reklamebureau.

De bruger MAC og har derfor sendt mig en hqx fil.
Er det helt umuligt at lave den om til en fil, så jeg kan åbne
dokumentet op i InDesign på en PC?

Tak for hjælpen.

Brian Johansen

Fra : Per Christoffersen

Dato : 25-02-04 12:45

"B. Johansen" <kreativdtp(fjerndette)@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Kan man konvertere en hqx fil fra MAC om til en PC fil?

HQX er et pakkeformat fra mac-platformen. Der fås udpakningsprogrammer til
PC, der kan pakke filen ud for dig. Inden i finder du så formodnetlig et
indesign-dokument.
Så vidt jeg husker kan StuffIt Expander klare HQX. Den finder du på
www.stuffit.com

/Per

Fra : B. Johansen

Dato : 26-02-04 12:07

Klip

> Så vidt jeg husker kan StuffIt Expander klare HQX. Den finder du på
> www.stuffit.com
>
> /Per

Klip

Tak for rådet.